Strona główna Call of Duty Call of Duty: WWII z ogromnym przeciekiem. Bronie, perki, klasy, funkcje, misje,...

Call of Duty: WWII z ogromnym przeciekiem. Bronie, perki, klasy, funkcje, misje, zombie

0
PODZIEL SIĘ

race nad Call of Duty: WWII zostały zakończone, więc mogliśmy się spodziewać skromnych przecieków dotyczących produkcji. Zamiast wielu małych informacji, otrzymaliśmy tonę konkretów. Szczegóły pochodzą od jednego z testerów, który wygrzebał informacje z kodu pozycji.

Perki w trybie Zombie:

  • Panzerblitz: Maszyna włącza energię, która chroni użytkownika w chwili śmierci. Każde użycie kosztuje więcej energii i w pewnym momencie śmierć jest nieunikniona.
  • Kugelblitz: Ulepsza broń i zwiększa siłę strzałów.
  • Schildblitz: Chroni użytkownika w chwili przeładowania broni.
  • Schnellblitz: Zwiększa prędkość ładowania.
  • Heilblitz: Podwaja maksymalne zdrowie.
  • Faustblitz: Zwiększa obrażenia.
  • Lebenblitz: Używany podczas rozgrywki solo – automatycznie wskrzesza towarzysza, ale można go użyć tylko trzykrotnie. Podczas rozgrywki z innymi zawodnikami, przyspiesza ożywianie.  
  • Laufenblitz: Szybsze bieganie i brak zmęczenia.
  • Random Blitz Machine (Wunderfizz): Przyznaje losowy perk.  

Klasy w trybie Zombie:

  • Klasa ofensywna potrafi zaatakować przeciwnika nawet w momencie, gdy w magazynku brakuje amunicji.
  • Klasa kontrolna pozwala zadać zombie lekkie obrażenia i ogłuszyć przeciwników.
  • Klasa wsparcia może dopakować wyznaczonego gracza, który przez wyznaczony czas zadaje podwójny obrażenia.
  • Klasa medyka sprawia, że zawodnik jest niewidzialny przez zombie.

W trybie Zombie natrafimy również na Mystery Box (specjalne skrzynie generujące losowy przedmiot za ustaloną kwotę), Ubersprengen (specjalna maszyna do kupowania broni), Photobooth (miejsce, w którym zagwarantujemy sobie odzyskanie broni nawet po śmierci), a gracze będą mogli w menu sprawdzić scenki fabularne, czy też przeczytać wszystkie notatki.

Podczas rozgrywki będziemy zbierać specjalne walutę, które przeznaczymy na skrzynki, a w nich otrzymamy różnego rodzaju przedmioty – zwykłe, unikalne, legendarne, czy też epickie.

Tak prezentuje się pełna lista broni z trybu Zombie:

Pistols

  • Luger
  • M1911
  • M712
  • Launchers
  • Fliegerfaust

Assault Rifles

  • FG-42
  • M1 Garand
  • M1941
  • M1A1
  • STG-44
  • SVT-40
  • Volkssturmgewehr
  • B.A.R.

Snipers

  • Kar98k
  • Karabin
  • Enfield
  • Springfield

LMGs

  • Lewis
  • MG15
  • MG42
  • Bren

Shotguns

  • Double Barrel
  • Trench Gun
  • Toggle Action
  • Model 21

SMG

  • MP28
  • MP40
  • PPSh-41
  • Thompson
  • Type 100

Melee Weapons

  • Trench Shovel
  • Bloodraven Sword

Wonder Weapons

  • Jack-in-the-Box
  • Bloodthirst
  • Reaper
  • Hurricane
  • Midnight

W innym miejscu gracze dokopali się do informacji dotyczących trybu Wojny (cztery operacje) oraz listy map. W obu wypadkach trudno powiedzieć, czy są to ostateczne informacje, ale bardzo możliwe, że właśnie na takie przyjemności musimy się przygotować.

13 map:

  • Aachen
  • U-Turn
  • Pointe du Hoc
  • Flak Tower
  • Ardennes Forest
  • Gibraltar
  • File name: WOLFSLAIR
  • Sainte Marie du Mont
  • Gustav Cannon
  • Carenta
  • U.S.S. Texas
  • London Docks
  • Paris

4 operacje: 

  • Operacja Aachen: walka na torowiskach. Gdy jeden zespół musi przejąć pociąg, to drugi musi go powstrzymać. Atakujący muszą wrzucić do niego materiały wybuchowe, a następnie rozpocznie się walka związana z wielkim czołgiem (obrona/atak). Misja kończy się na przechwyceniu pociągu przed wyjechaniem ze stacji, a zadaniem przeciwników jest oczywiście powstrzymanie maszyny.
  • Operacja Griffin:  walka na moście (jeden zespół musi powstrzymać drugi przed przejściem się na drugą stronę), a następnie atakujący muszą eskortować dwa z trzech czołgów na ziemię aliantów. W trzecim wydarzeniu należy zebrać paliwo do maszyn, a na końcu zabezpieczyć most przed jego zniszczeniem.
  • Operacja Breakout: alianci muszą zniszczyć działa przeciwlotnicze, a następnie ich sprzęt do komunikacji. W trzecim zadaniu zespół atakujący przechodzi przez most, by w następnym kroku unicestwić magazyn z amunicją i materiałami wybuchowymi państw osi. Wydarzenie kończ się eskortą opancerzonego wsparcia.
  • Operacja Neptune: przejmij dwa bunkry, eksportuj inżyniera i obroń się przed niemiecką ofensywą.

Zaloguj się, aby dodać komentarz