Moje tłumaczenie punktów z pierwszego posta w rozwinięciu spoilera. Zwracam uwagę, że jest ono mocno potoczne i nie zawiera wszystkich elementów zawartych w pliku oryginalnym. Błędy edytorskie poprawię w niedziele wieczorem.
Zmiany ogólne:
• Skrócony czas wczytywania przy korzystaniu z podzespołów firmy AMD
• Wyeliminowano błędy wynikające z ustawienia rolki myszy jako klawisza “fire”.
• Używając klawiszy strzałek do ustawienia czułości myszy, zwiększy tę wartość o 0,1
• Następujący błąd nie powinien już występować :“Error quit was not requested in the main thread”
• Poprawiono obsługę monitorów o proporcjach obrazu 16:10
• Wygładzanie krawędzi TXAA powinno się już prawidłowo wyłączać gdy dany model karty graficznej nie jest obsługiwany
• Poprawione cieniowanie obiektów (ambient occlusion)
• Limit osób oznaczonych jako “friends” podniesiony do 300
• Osoby, do których można dołączyć pojawiają sie teraz na samej górze
• Jest już możliwe odłączenie swojego konta youtube poprzez ustawienia w grze
• Atak nożem powinien działać prawidłowo po podłączeniu gamepada
• Poprawiona stabilność silnika renderującego filmy, oraz precyzję paska postępu
• Poprawione efekty dźwiękowe pocisków trafiających w przeciwnika
• Zmiana obłożenia klawiszy na gamepadzie w trybie kina nie powinna już sprawiać problemów.
• Wyeliminowano błąd u gracza hostującego grę (“Reconnecting to Party”), który pojawiał sie po zakończonym meczu.
Zmiany w kampanii:
• Wyeliminowano samoczynne zamykanie się gry podczas napisów końcowych
• Wykonanie osiągnięcia Death from above, nie powinno już zawieszać komputera
Zmiany w trybie multiplayer:
• Poprawiony matchmaking
• Dodano tryb hardcore dla likwidacji potwierdzonej
• Zawartość paczki zrzutu od teraz resetuje się dla innych graczy, gdy osoba wzywająca zrzut
zdecyduje się na zmianę zawartości paczki, korzystając z perka technik (engineer).
• Naprawiono błąd gdzie gracz mógł kupić 11 slot na klasę.
• Poprawiono kolizje obiektów na wszystkich mapach
• Poprawiono błędy interfejsu nadesłane przez graczy
• Usprawniono mechanizm sortowania w filtrze CODTV
• Można teraz renderować filmy jak I pojedyncze klipy
• Poprawiono efekty dźwiękowe w grach niestandardowych
• Miniatury w CODTV powinny się już wyświetlać prawidłowo
• Boty w grach niestandardowych nie są już wliczane do limitu graczy w party
• Dodano możliwość podglądu zespołów ligowych z karty gracza dowolnego użytkownika
• Dodano możliwość podglądu karty gracza w grach ligowych w trybie pojedynczym
• Naprawiono błędy na mapie Meltdown zakwalifikowane jak exploity
• Naprawiono błędy na mapie Express związane z odjazdem pociągu
• Odznaka “Drop Shot” nie jest już przyznawana po tym jak gracz powróci do pozycji stojącej
• Dron eskortujący nie powinien już powodować błędów z dźwiękiem
• Dodano możliwość regulacji poziomu dźwięku na czacie głosowym
• Poprawki w odtwarzaniu nagrań w CODTV
• Poprawki synchronizacji audio w nagranych filmach
• Filmy przesłane na youtube pokazują już rzeczywisty czas trwania
• Naprawiono błąd gdzie przejęte wyposażenie wroga nie działało na zespół drużyny przeciwnej.
• Poprawiony rendering cieni widzianych przez lunetę karabinu snajperskiego
• Naprawiono błąd gdzie minimapa na Hijacked była wyświetlana niepoprawnie
• Przyjacielski ogień w trybie HC powinien już niszczyć każdy rodzaj wyposażenia
• Naprawiono listę przyjaciół na której rangi graczy wyświetlane były nieprawidłowo
• Drony eskortujące nie powinny już spawnować się pod mapą
• Dodano mechanizm zapobiegający spawn trapping w trybie CTF
• Naprawiono błędy z latającymi ciałami wrogów na niektórych mapach
• Można teraz skopiować własną klasę do dodatkowego slotu prestiżu
• Poprawiono rozlokowywanie punktów podczas weekendów z podwójnym XP
• Tabela wyników (AAR) lepiej pokazuje ile XP dostaliśmy za mecz
• Naprawiono konflikt tarczy szturmowej oraz broni zapasowych
• Glitch ze statkiem VTOL, który pokazywał obramówki wrogów został usunięty
• Naprawiono błąd gdzie gracz nie mógł wziąć własnej paczki zrzutu w trybie FFA, używając łamacza kodów..
• Jeśli cała drużyna opuści grę w trybie multi-team, to mecz nie będzie liczony jako remis
• Gracz nie będzie już mógł przejąć paczki zrzutu używając łamacza kodów, szybciej niż właściciel jest w stanie ją podnieść
• Gracz używające perka duch, nie będzie już niewidoczny cały czas w grze niestandardowej, gdy minimapa zostanie ustawiona na pozycję “stała”
• Gracza używający perka duch i tłumika, nie będą się pojawiali na minimapie wroga podczas gdy strzelają i poruszają się w tym samym czasie, a UAV jest aktywne
• Nie da się już wejść na obiekty takie jak krzaki i inne rośliny na mapie Nuketown 2025
• Naprawiono tę część mapy Express, gdzie psy bojowe mogły się blokować
.
Zmiany w balansie gry w trybie MP:
Scorestreaki:
• Koszt UAV zwiększony z 350 na 425
• Lightning strike ma teraz opóźnienie750ms
Granaty i wyposażenie:
• Bouncing Betty: dodano opóźnienie przy wybuchu 200ms
• Sensor Grenade: zwiększono zasięg, częstotliwość pomiędzy pulsami, oraz czas widoczności gracza na minimapie (6 sekund)
• Concussion Grenade: gracz w polu rażenie teraz porusza się i obraca nieznacznie szybciej niż przed zmianą
SMGs:
• All: zwiększony odrzut podczas strzelania z biodra
• All: rozrzut pocisków zwiększony z 4.75 na 5
• All: zmniejszona penetracja pocisków
• MSMC: nieznacznie zwiększony odrzut
• PDW-57: nieznacznie zwiększony odrzut
Assault Rifles:
• All: zmniejszone “pływanie” celownika w celu poprawy precyzji strzałów na średni i daleki dystans
• M8A1: zmniejszony zasięg strzałów krytycznych (3 pociski) z 250 do 50 cali.
• M8A1 + Select Fire: zwiększony odrzut
• FAL OSW + Select Fire: zwiększony odrzut
• SWAT-556 + Select Fire: zwiększony odrzut
Sniper Rifles:
• All: zwiększony odrzut podczas strzelania z biodra
• All + Laser Sight: zwiększony odrzut podczas strzelania z biodra
• XPR-50: nieznacznie zwiększony odrzut
Shotguns:
• R870: zasięg strzału śmiertelnego zmniejszony do 45 cali
Pistols:
• B23R: przelicznik trafienia w głowę zmniejszony z 1.4 na 1.
• KAP-40: przelicznik trafienia w głowę zmniejszony z 1.4 na 1.
Zmiany w trybie zombie:
• Poprawiono sztuczną inteligencję zombie, tak żeby lepiej poruszały się po mapach tzw. pathfinding
• Usunięto błąd gdzie gracz zapadał się pod mapę
• Gracz posiadający przedmioty do budowania urządzeń będzie otrzymywał normalne obrażenia (usunięty glitch)
• Usprawniono system budowania Jet Guna.
• Gracze zabici mogą od teraz komunikować się poprzez czat z resztą drużyny
• Dodano możliwość regulacji natężenia dźwięku na czacie głosowym
• Usunięto błąd gdzie gracz posiadał niezniszczalną tarczę zombie
http://www.youtube.com/watch?v=5YiiGEPAFwc