UWAGA ! Przez kilka dni nie działał nasz serwer pocztowy, przez co wszelka korespondencja do nas nie dotarła. Przepraszamy i prosimy ponownie wysłąć maile.

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Masz problem? Opisz go dokładnie a postaramy się pomóc

Moderator: Global Moderator

mlody_90
Szeregowy Pierwszej Klasy
Szeregowy Pierwszej Klasy
Posty: 28
Rejestracja: sobota, 13 lutego 2010, 17:35

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: mlody_90 środa, 22 września 2010, 00:48

witam problem jest taki ze w grze nie wyszukuje mi zadnego serwera:/ stalo sie to z dnia na dzien i nie wiem co jest przyczyna :/ probowalem reinstalacji i nic:/ gra jest oryginalna, nikt nie ma mojego klucza, w grze wszystko dobrze poustawialem i gra na lanie dziala normalnie a gdy wpisalem recznie ip serwera i dodalem do favorites to normalnie odswieza :] gdy chce sie polaczyc to pisze awaiting connection 1...2...3.... i tak leci a pod spodem jest zolty napis awaiting key code authorization i pozniej server timed out :[ moze ktos mial podobny problem ? za pomoc z gory dzieki pozdrawiam:]
DeTon
Generał dywizji
Generał dywizji
Posty: 1494
Rejestracja: piątek, 2 października 2009, 12:46

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: DeTon środa, 22 września 2010, 01:11

Czy masz ruter? Czy nie masz problemów z internetem, wysokie pingi, powolne chodzenie?
death for cheaters, 2x fmg9, glock18, gl, ls, marty
tofikowski
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 753
Rejestracja: czwartek, 21 stycznia 2010, 18:41

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: tofikowski środa, 22 września 2010, 11:32

Z tego, że raz tak kolesiowi się przytrafiło to wystarczyło wyłączyć firewalla.... A z tego co ludzie piszą to:
\"Jest kilka powodów dla których tak się dzieje:
-Nie masz oryginalnej gry,
-Dałeś , lub pożyczyłeś komuś swój CD-key,
-Płyta z grą nie jest twoja lub odkupiłeś ją od kogoś i ta osoba zapisała sobie ten cd key i normalnie gra w multi.\"
mlody_90
Szeregowy Pierwszej Klasy
Szeregowy Pierwszej Klasy
Posty: 28
Rejestracja: sobota, 13 lutego 2010, 17:35

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: mlody_90 środa, 22 września 2010, 12:49

tak router dlink dir 300 net upc 25mb i wszystko dzialalo ok mw 2 nadal dziala:] cd key mam tylko ja wiec to odpada:] antywirusa wywalilem firewal wylaczony sprawdzalem u kolegi to u niego normalnie szuka na tym cdkeyu:/
Awatar użytkownika
Postman
Administrator
Administrator
Posty: 3811
Rejestracja: czwartek, 29 maja 2008, 17:38

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: Postman środa, 22 września 2010, 13:01

1. master serwer Activision czasami szwankują i jednemu wszukuje , drogiemu nie
2. wpisz w start > uruchom cmd i wklej w nowym oknie ping clanservers.net a potem ping 193.33.177.93 i podaj wyniki
3. jesteś za routerem?
4. jakiego masz firewalla? sprawdź czy nie włączył Ci się domyślny w windowsie
Obrazek
Obrazek
mlody_90
Szeregowy Pierwszej Klasy
Szeregowy Pierwszej Klasy
Posty: 28
Rejestracja: sobota, 13 lutego 2010, 17:35

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: mlody_90 środa, 22 września 2010, 18:15

2. niewiem czy o to chodzilo daje screena jak zle to prosze o wytlumaczenie bo zbytnnio obeznany nie jestem:p
Obrazek
3.chyba jestem za tzn net idzie do routera a pozniej bezprzewodowo do mnie hehe:]
4.co do tego firewalla to nie jestem pewien czy wszystko wylaczylem :] moglbys napisac co wylaczyc itp? :]
.. acha neta jednak mam jeszcze 8 mb myslalem ze mialem juz wczoraj 25 a nie sprawdzalem ale jutro bd:D
Defałesik
Sierżant
Sierżant
Posty: 227
Rejestracja: wtorek, 11 maja 2010, 15:13

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: Defałesik sobota, 2 października 2010, 23:44

Nie zakładałem nowego tematu, bo mam identyczny problem co mlody, z tym że nie ma routera tylko switch\'a. Gra oryginalna, patch 1.7. Nie dawałem nikomu cd-key\'a. Pozyczałem koledze grę, ale nie dawałem mu książeczki z cd-keyem (zostawiłem w domu), a grę sam instalowałem, więc chyba nie ma możliwości żeby grał na moim cd-keyu, tym bardziej że jeśli dodam sobie serwer do ulubionych to mogę grać (trochę dłużej łączy, tzn odlicza do 8-10 i dopiero wrzuca do gry). Wyłączyłem antywirusa i firewall\'a. Hax\'ami się nie bawiłem, nie dostawałem żadnego prembana. Nie mam pojęcia o co chodzi. Dużo ludzi miało ten problem, ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania.
readher
Sierżant
Sierżant
Posty: 192
Rejestracja: piątek, 6 listopada 2009, 19:34

cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: readher sobota, 2 października 2010, 23:51

Ostatnio wyszukiwarka serwerow w CoD4 ostro szwankuje. Mi np. wyszukuje serwery, ale tak jak wyzej musze czekac 8-10 sekund, potem wyskakuje blad koniec polaczenie z serwerem i dopiero teraz jak sie laczy to na 8-10 sekundach juz dolacza. A mojemu koledze w ogole nie wyszukuje jak tobie :s
Obrazek
Obrazek
DeathAdder
Specjalista
Specjalista
Posty: 62
Rejestracja: poniedziałek, 19 kwietnia 2010, 21:41

Odp: cod4 nie wyszukuje serwerow:/

Postautor: DeathAdder wtorek, 1 marca 2011, 12:06

Zaczyna mnie to już wkurzać. Nie po to kupuje się oryginalną grę, żeby nie móc grać przez sieć.

Wróć do „Call Of Duty 4: Modern Warfare - Problemy techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika