Strona główna Artykuły Karabiny Szturmowe w Call of Duty 4 i Modern Warfare Remastered

Karabiny Szturmowe w Call of Duty 4 i Modern Warfare Remastered

3
PODZIEL SIĘ

M16A4

M16A4 – W 1994 roku, Fabrique Nationale rozpoczął produkcję M16A4, będącej nowszą wersją słynnego M16, pamiętającego jeszcze wojnę w Wietnamie. Karabin M16A4 , jest wersją identyczną jak M16A3, jednak posiada mechanizm spustowy, pozwalający strzelać tylko ogniem pojedynczym, lub seriami trój-strzałowymi. Broń obsługuje pociski 5,56 x 45 mm NATO.
Orginalna nazwa: M16A4
Moc obalająca: Duża
Odrzut: Mały – Średni
Szybkostrzelność: Serie 3 pociskowe
Szybkość przeładowania: Średnia
Pojemność Magazynka: 30 pocisków
Zasięg: Średni – Duży

AK-47 - Call of Duty 4 Modern Warfare 2

AK-47 – Broń trafiła do produkcji w 1949 roku w ZSRR. Jest zasilana amunicją pośrednią 7,62mm x 39 mm. Jest ona wynikiem konkursu na broń zasilaną pociskiem 7,62. Karabin nie tylko przetrwał do czasów obecnych, ale także stał się najbardziej rozpowszechnioną i rozpoznawalną bronią na świecie. Znajduje się nawet w herbie państwa Mozambik. Jest on wyposażeniem w sumie 55 armii na świecie. W grze, karabin AK, jest najpopularniejszą bronią używaną przez praktycznie co drugą osobę.
Orginalna nazwa: AK47
Moc obalająca: Duża
Odrzut: Średni – Duży
Szybkostrzelność: Średnia – Duża
Szybkość przeładowania: Średnia
Pojemność Magazynka: 30 pocisków
Zasięg: Średni – Duży

G3 – W latach 50, konstruktorzy z Centro de Estudios Tecnicos de Materiales Espaciales (CETME) skonstruowali kilka prototypów karabinów wzorowanych na StG45. W zamian za pomoc przy pracach, pracownicy Heckler & Koch otrzymali od nich kilka egzemplarzy karabinu oznaczonego nazwą Modelo A. W 1958 roku została ona przystosowana do amunicji 7,62 x 51 mm NATO, oraz rozpoczęto jej produkcję pod nazwą G3 (Gewerher 3).Obecnie nie jest już produkowany przez H&K.
Orginalna nazwa: G3
Moc obalająca: Średnia – Duża
Odrzut: Mały
Szybkostrzelność: Zależy od gracza
Szybkość przeładowania: Średnia
Pojemność Magazynka: 20 pocisków
Zasięg: Duży

G36C – Jest to kolejny karabin produkowany przez firmę Heckler & Koch. Jego pierwotną wersją było G3. Obecnie jest używany w jednostkach szybkiego reagowania i przez żołnierzy niemieckich. W latach 90 był używany przez polski GROM. W rozgrywce multiplayer broń charakteryzuje się średnią przebijalnością, średnim odrzutem i 30 nabojowym magazynkiem. Nie jest ona bronią zbyt popularną ze względu na stosunkowo niską szybkostrzelność.
Orginalna nazwa: G36C
Moc obalająca: Średnia
Odrzut: Średni
Szybkostrzelność: Średnia
Szybkość przeładowania: Średnia
Pojemność Magazynka: 30 pocisków
Zasięg: Średni

 

 

M4 – Jest to broń z rodziny karabinów M16. Została wprowadzona do uzbrojenia armii USA, i kilku na całym świecie w połowie lat 90. Początkowo była używana jako broń jednostek specjalnych, jednak z czasem stała się także wyposażeniem piechoty. Pierwsza wersja M4 miała być dokładnie wzorowana na M16A2 jednak później rozpoczęto produkcję jego nowej wersji, która miała być bardziej niezależna. Obecnie stanowi ona uzupełnienie zapotrzebowania armii USA na broń o małych wymiarach.
Orginalna nazwa: M4A1
Moc obalająca: Średnia – Duża
Odrzut: Mały – Średni
Szybkostrzelność: Średnia – Duża
Szybkość przeładowania: Średnia
Pojemność Magazynka: 30 pocisków
Zasięg: Średni – Duży

M14 – M14 jest wynikiem konkursu, którego założeniem było skonstruowanie broni, która miała zostać następcą M1 Garand, i używała zwykłych magazynków. Z kilku kandydatów wyłoniono model T44E5 wyprodukowany przez Springfield Armoury. Przyjęto ją do wyposażenia jako M15. Wkrótce zaprzestano jego produkcji, i wprowadzono M14 skonstruowaną przez kpt. D. Gosneya z US Infantry Bard. Pod względem technicznym, karabin M14 od M1 Garand praktycznie się niczym nie różnił. Jedyną nowością było wprowadzenie magazynków, i pocisku 7,62 x 51 mm NATO. Jednak był on zbyt potężny, aby bronią można było prowadzić ogień ciągły, więc produkuje się ją głównie w wersji samopowtarzalnej.
Orginalna nazwa: M14
Moc obalająca: Duża
Odrzut: Średni – Duży
Szybkostrzelność: Zależy od gracza
Szybkość przeładowania: Średnia
Pojemność Magazynka: 20 pocisków

MP44 – Podczas II wojny światowej, niemcy rozpoczęli pracę nad karabinem, który miał połączyć cechy karabinu maszynowego z pistoletem maszynowym. Powstały 2 prototypy, jeden został wyprodukowany przez firmę Walther, a drugi przez C.G. Haenel. Po wstępnych testach, przyjęto model MKb 42 Haenela. Po dlaszych próbach, ostatecznie przemianowano karabinek na MP44. Korzystała ona z naboii pośrednich Karabinerpatrone 7,9 x 33 mm. W latach powojennych, broń nadal była i jest znana, i ceniona ze względu na swoje kolekcjonerskie walory.
Orginalna nazwa: StG44
Moc obalająca: Duża
Odrzut: Średni
Szybkostrzelność: Średnia
Szybkość przeładowania: Średnia
Pojemność Magazynka: 30 pocisków
Zasięg: Średni – Duży

 

3 Komentarzy do “Karabiny Szturmowe w Call of Duty 4 i Modern Warfare Remastered”

  1. Słyszałem że przez tą szturmówkę USA dostało lanie w Wietnamie, ponoć wystarczył lekki podmuch wiatru i pocisk zmieniał kierunek. A nawet listko i pudło. Ale gdzie to czytałem czy może oglądałem nie pamiętam.

  2. mówisz o M16? Szkoda, że nie pamiętasz, gdzie to widziałeś. Aż poszukam co wujek google na to powie, bo ciekawa sprawa,

  3. Pamiętam również że M16 strzelało ogniem ciągłym i przez to było niecelne i to co pisałem powyżej, jego następcą ponoć była szturmówka M4A1, używana do dziś przez piechotę morską USA czyli marines.


Zaloguj się, aby dodać komentarz