Strona główna Bez kategorii Perki w Black Ops

Perki w Black Ops

65
PODZIEL SIĘ
lightweight

 

Slot 1:

lightweight

Waga lekka / Lightweight – poruszaj się szybciej

Przyspieszenie x 1.07

 

 

lightweight-pro

 

Pro – brak obrażeń przy upadku

 

Wyzwania:
– Zabij 15 przeciwników w walce wręcz
– 5 razy ucieknij przed śmiercią po postrzale
– Zdobądź 10 ofensywnych medali zabijając przeciwników w pobliżu ich celu

 


scavenger

Padlinożerca / Scavenger – Pozwala zbierać amunicję i ofensywne granaty od poległych graczy.

 

 

scavenger-pro

Pro – Większe magazynki startowe. Uzupełnia granaty taktyczne

 

 

Wyzwania:
– Uzupełnij zasoby 150 razy korzystając z umiejętności Padlinożerca
– Zabij 5 razy używając zdobytych granatów
– Zabij 5 przeciwników 5 razy, jednocześnie nie ginąc


ghost

Duch / Ghostniewykrywalny przez Spy Plane oraz Blackbird

 

 

ghost-pro

Pro – Niewidoczny dla ataków z powietrza oraz psów. Niewidoczny nick podczas namierzania przez wroga.

 

 

Wyzwania:
– Zabij 20 wrogów podczas gdy drużyna przeciwna korzysta z samolotu szpiegowskiego lub Blackbird’a
– Zniszcz 30 samolotów korzystając z wyrzutni nie zdobytej za serię ofiar
– Zniszcz 1 działko strażnicze


flak-jacket

Przeciwodłamkowy / Flak Jacket – redukuje obrażenia od wybuchów

Tryb normalny 0.35x

Hardcore 0.09 x

flakjacketproProBrak obrażeń od ognia.

Obrażenia od ognia x 0.05

Jeśli czas detonacji < 2 to czas wydłuża się do 2,5

Wyzwania:
– Przetrwaj 10 eksplozji korzystając z kamizelki przeciwodłamkowej
– Podłóż lub rozbrój 10 bomb w trybach Demolka, Sabotaż lub Znajdź i Zniszcz
– Odrzuć 5 granatów odłamkowych wroga 


hardline

Wojak / Hardline – serie ofiar wymagają o jedno zabicie mniej

 

 

hardlineproPro: można zmieniać zawartość pakietu pomocy

 

 

Wyzwania:

– Użyj 10 pakietów wspomagających wraz z kolegami z drużyny
– Zdobądź 7 serii ofiar w jednym meczu korzystając z umiejętności Wojak
– Zabij 7 przeciwników jednocześnie nie ginąc


Slot 2

hardened

Doświadczony / Hardenedkule lepiej przebijają ściany

penetracja x2

 

hardened-pro

Pro: Pociski zadają zwiększone obrażenia wrogim jednostkom powietrzntm, wieżyczkom obronnym. Zmniejsza odrzut.

obrażenia dla serii ofiar x 1.25
Odrzut x 0.2

Wyzwania:
– Zabij 10 przeciwników strzelając przez ściany podczas korzystania z atutu Doświadczony
– Traf samolot 200 pociskami
– Zniszcz 1 element wrogiego wyposażenia,  strzelając przez ścianę


scout

Zwiadowca / Scout – dłuższe wstrzymanie oddechu

Wstrzymanie oddechu x2

 

scout-proPro: Szybsza zmiana broni

 

 

Wyzwania:
– Zabij 50 przeciwników przy użyciu broni dodatkowej
– Zdobądź 50 medali „Jeden strzał, jeden trup”
– Zabij 30 razy strzałem w głowę


steady-aim

Pewna ręka / Steady Aimpoprawia celność przy strzelaniu z biodra

rozrzut x 0.65

 

steady-aim-pro

 

Pro: Szybsze przybliżanie po sprincie, szybsze ciosy nożem

czas reakcji po sprincie lub użyciu noża x 0.6

Wyzwania:
– W ciągu 5 sekund wyeliminuj dwóch przeciwników korzystając z walki wręcz
– Zabij 100 przeciwników zaraz po sprincie
– Zabij 150 przeciwników strzelając z biodra


sleight-of-hand

Zwinne ręce / Sleight of Handszybsze przeładowywanie

czas przeładowania x 0.5

 

sleight-of-hand-proPro: Szybsze celowanie (nie dotyczny snajperek)

czas przybliżania broni x 0.5

 

Wyzwania:
– Zabij 150 przeciwników korzystając z przyrządów do celowania
– Zabij 30 razy przeciwnika w przeciągu 5 sekund po przeładowaniu
– Przeładuj i dobij przeciwnika, którego raniłeś (10 razy)


warlord

Watażka / Warlord – dwa dodatki do broni (próćz podlufowych)

 

 

warlord-proPro: jeden dodatkowy granat ofensywny i taktyczny więcej

 

 

Wyzwania:
– Zabij 150 razy bronią z dwoma dodatkami
– Zabij granatem odłamowym bądź semteksem 10 przeciwników
– Zabij przynajmniej 2 przeciwników równocześnie granatem odłamkowym bądź semteksem


Slot 3:

marathon

Maratończyk / Marathondłuższy sprint

czas sprintu x 2

 

marathon-pro

Pro: nieograniczony sprint

czas sprintu nieograniczony

 

Wyzwania:
– Przebiegnij w grze łącznie 26 mil używając atutu Maratończyk
– Zdobądź 10 razy medal „Pierwsza krew”
– Zdobądź 15 razy medale za zdobycie flagi korzystając z atutu Maratończyk


ninja

Ninja – ciche poruszanie

odgłos kroków x 0.25

 

ninja-proPro: nie wydajesz dźwięku podczas poruszania, lepiej słyszysz wrogów

własne kroki x 0.0, kroki wroga x 2.0

 

Wyzwania:
– 150 przeciwników korzystając z tłumika
– Zdobądź 5 medali skrytobójcy (Wbij przeciwnikowi nóż w plecy)
– Podłóż 10 razy bombę w trybie Demolka, Sabotaż lub Znajdź i Zniszcz


second-chance

Druga Szansa / Second Chancewyciągnij pistolet przed śmiercią

czas trwania – 10 sekund

 

second-chance-proPro:dłuższe działanie atutu. Możesz otrzymać pomoc od sojusznika.

czas trwania – 10 sekund, czas leczenia 1,15 sekundy

 

Wyzwania:
– Zabij 10 przeciwników podczas drugiej szansy
– Podczas korzystania z drugiej szansy zabij 5 razy przeciwnika przez którego zginąłeś
– Traf przeciwnika w głowę podczas korzystania z drugiej szansy


hacker

Hackerwykrywanie wyposażenia i ładunków wybuchowych przeciwnika

 

 

hacker-proPro: Pozwala przejmować sprzęt wroga.  Niewidzialny dla czujników ruchu.

 

 

Wyzwania:
– Zniszcz 10 elementów wyposażenia lub ładunków wybuchowych korzystając z atutu Haker
– Zabij 25 przeciwników ładunkiem C4 lub miną Claymore
– Zabij 25 przeciwników znajdujących się w promieniu działania Czujnika ruchu lub Urządzenia zakłócającego


tactical-mask

 

Maska taktyczna / Tactical Maskniewrażliwość na gaz Nova 

 

tactical-mask-proPro: redukuje efekt oślepienia przez granaty błyskowe i ogłuszające. Oślepionych i ogłuszonych wrogów widać na mini-mapie

 

 

Wyzwania:
– Zabij 20 przeciwników oślepionych granatem błyskowym
– Zabij 20 przeciwników ogłuszonych granatem ogłuszającym
– Zabij 20 przeciwników znajdujących się pod wpływem działania gazu Nova

65 Komentarzy do “Perki w Black Ops”

  1. RUSH = waga lekka + kieszonkowiec + maraton
    obrona = padlinozerca + kieszonkowiec + ninja
    stealth = duch + kieszonkowiec + ninja
    snajper runner XD !! = padlinozerca/duch + kieszonkowiec + maraton

    calkiem ciekawe polaczenia ^^

  2. [quote name=”djgromo”]Ja się cieszę, że będzie można mieć scavengera + sleight of hands. I skończą się wreszcie noobowi runnerzy z ninją. Ogólnie myślę, że takie ułożenie perków jest bardziej sprawiedliwe niż to w MW2.[/quote]
    A ja się w ogóle nie ciesze pomyśl o tuberach z tym zestawieniem. W mw2 każdy tuber ma albo kieszonkostwo albo padlinożercę. Teraz wyobraź sobie takiego gościa z oboma tymi perkami. jeszcze można dodać maraton (tuber biegacz)albo ostatni bastion. Zobaczysz takie zestawienia na pewno się pojawią. 😡
    Na szczęście mamy dedyki 🙂

  3. Tylko, że:
    -tuba ma być odblokowywana na końcu jako ostatni dodatek
    -scavenger nie uzupełnia tuby a jedynie magazynki do broni
    – ma być jeszcze jakieś osłabienie tuby ale wyleciało mi z głowy teraz

    Więc myślę, że będzie dobrze.

    A co do mocy obalającej to dobrze, że jej nie będzie, gra będzie bardziej zbalansowana. I na normalu nie trzeba by było jej brać bo bronie będą zawsze zadawały określone obrażenia. Będzie za to fmj jako perk.

    PS. przypomniałem sobie o tym osłabieniu – mając flak jacket jest się niewrażliwym na tubę i nie można brać tuby przy perku warlord czyli takim gadżecie.

  4. [quote name=”djgromo”]Tylko, że:
    -tuba ma być odblokowywana na końcu jako ostatni dodatek
    -scavenger nie uzupełnia tuby a jedynie magazynki do broni
    – ma być jeszcze jakieś osłabienie tuby ale wyleciało mi z głowy teraz…

    …PS. przypomniałem sobie o tym osłabieniu – mając flak jacket jest się niewrażliwym na tubę i nie można brać tuby przy perku warlord czyli takim gadżecie.[/quote]

    Cieszę się że rozwiałeś moje wątpliwości. 🙂

  5. Snipe = Duch + Długi oddech + Był by hacker ,ale brakuje mi wersji PRO ( Głośniejsze kroki) ,więc Ninja/Maraton

    Heavy soldier- Flack jacket , FMJ i Maska taktyczna 🙂

    Soldier = Waga lekka , Sleight of hand , Maska/ Maraton

    Dał bym jeszcze klasę Spam-Nadera z padliną (BEZ TUBY!) , FMJ/Sleight of hand i taktyzczną/ Maratonem.

  6. Ja się cieszę, że Gadżet jest osobno z padliną, bo ja zawsze walę dużo, a potrzebuję dwóch dodatków (np. celownik laserowy i tłumik). Fajnie też, że przesady nie ma (jak w MW1 waliłem w snajpera z bliska to często padałem). Na tubę nie zwracam uwagi, bo i tak na 3/4 serwerów nie będzie dozwolona. Fajnie też, że bardziej wymieszali perki z MW, bo mi się nie podobało. Szkoda, że nie ma mocy obalającej, bo snajperka będzie słabsza. Głębokie to też dobry ruch. Ta maska trochę niepotrzebna, wolałbym zamiast tego w perkach Ghillie, a po wyborze perku wybór kamuflażu, tzn. zimowego pustynnego i leśnego (tego z MW1. Ten z MW2 jakiś taki sztuczny ;/).

  7. [quote name=”bioshock”]Szkoda że pewne celowanie jest razem z kieszonkowcem ;( dupa dla snajperów.[/quote]
    Dupa dla Quick Scope’erów.*
    A tak wgl, to nie będzie też szybkiego celowania w kieszonkowcu pro. Niektórym się to może nie podobać, ale na pewno nikt nie powie że rushowanie z powtarzalną snajpą jest realistyczne. 😉

  8. [quote name=”Grzen1o”]hartended….. mi sie podobalo FMJ to bylo realistyczne to dodatek powinien przebijac sciany a nie umiejetnosc;/[/quote]

    Zgadzam sie z Toba w stu procentach . Co to wyszkolili zolnierzy tak zeby mocniej naciskali spust czy co?

  9. [quote name=”FallenEagle”]Dobrze że nie będzie Perka „Commando”.
    Źle że „Ostatni bastion” powraca.[/quote]

    Komandos to był tak skurwisynski perk ze zajebiscie ze go nie bedzie( sry za bluzgi ale unioslem sie na samo wspomnienie):D

  10. No faktycznie, najlepsze perki w mw2 były w slocie 1. Teraz mozna je połączyć i otrzymac mieszankę wybuchowo-miażdżąco-niszczacą. Zgadzam się, super, że Commando został usuniety, jednak bastion-przykra sprawa. Mimo wszystko gra bedzie potegą. Prawdopodobnie pobije legende Modern Warfare 1. Pozdrawiam. Jeszcze tylko 29 dni :>

  11. Nie ma mocy obalającej !! to jest glebokie uderzenie. Twórca teamtu niech zakutalizuje post ponieważ każdy Perk jest w wersji Pro.
    Wedug mnie usunięcie mocy oblalającej świetne rozwiązanie niedośc, że nie będzie zajmowal slotu po drugie bronie będą bardziej zoptymalizowane.Chyba w Bo nie ma też mecze HC usuneli z tego co widzialem ale to sie okaze w praniu 😀

  12. [quote name=”djgromo”]Tylko, że:
    -tuba ma być odblokowywana na końcu jako ostatni dodatek
    -scavenger nie uzupełnia tuby a jedynie magazynki do broni
    – ma być jeszcze jakieś osłabienie tuby ale wyleciało mi z głowy teraz

    Więc myślę, że będzie dobrze.

    A co do mocy obalającej to dobrze, że jej nie będzie, gra będzie bardziej zbalansowana. I na normalu nie trzeba by było jej brać bo bronie będą zawsze zadawały określone obrażenia. Będzie za to fmj jako perk.

    PS. przypomniałem sobie o tym osłabieniu – mając flak jacket jest się niewrażliwym na tubę i nie można brać tuby przy perku warlord czyli takim gadżecie.[/quote]

    Czyli nawet bania z tuby nie kładzie na ziemię?!?!

  13. [quote name=”Chav3z”]”Padlinożerca” i „kieszonkowiec” czyli dwa najbardziej pożądane perki w jednej postaci w mw 2 i można wbijac atomówkę :P[/quote]
    to nie MW2 ze tu jest atomowka,Sory ze troche spamuje jakby ale juz takie rzeczy glupie niektorzy pisza …

  14. [quote name=”Larala”]A mogli zrobić 4 slot z wszystkimi perami z slotów od jeden do trzy i do wyboru jeden. Przesadzili że dali Gadżet i Pewne celowanie w jednym slocie, albo że dali Ghost z Bezkomopromisowy, także w jednym slocie.[/quote]
    Przeciez w MW 2 tez tak bylo ze Ghost i bezkompromisowy w jednym slocie.

  15. szturmowiec= waga lekka + kieszonkowiec + maraton + strzelba\pistolet maszynowy

    defensor = kamizelka + pewne celowanie + Ninja + karabinek szturmowy

    snajper = duch +
    głęboki oddech\kieszonkowiec + maraton + snajpa

    lekki piechociarz = waga lekka\padlinożerca + kieszonkowiec + maraton + karabinek szturmowy

    ciężki piechociarz = waga lekka + głęboka penetracja\gadżet + maraton + lekki karabin maszynowy

    łakomy na serie ofiar = bezkompromisowy + kieszonkowiec + ninja + celny karabinek szturmowy/ celny LKM

    niszczyciel śmigłowców = duch + kieszonkowiec + cokolwiek + samonaprowadzająca wyrzutnia rakiet

  16. według mnie powinno być tak :
    tuba 4 razy słabsza ale 2 razy więcej amunicji do niej,

    miotacz ognia tylko jeden zbiornik i brak możliwości doładowania z padlinożercy

    wyrzutnia rakiet przeciwpiechotna tylko 1 pocisk i brak możliwości doładowania z padlinożercy

    brak możliwości doładowania z padlinożercy wyposażenia

    usunąć miniguna i czterulofową wyrzutnie rakiet z pakietu pomocy (co za noob bronie, OMG)

    samochodzik RC-XD za 4 zabicia zamiast 3

    PO TYCH USPRAWNIANIACH GRA BYŁA BY DOSKONAŁA I ODNUBIONA

  17. Kieszonkowiec PRO działa tak samo jak w MW2, a Scavenger PRO daje dodatkowe magazynki na starcie i uzupełnia granaty ze śmiertelnych czyli semtexy itp. Ogólnie nie podoba mi się to rozwiązanie, że gra wymusza na mnie branie udział w trybach, których np nie lubię, jeśli chcę odblokować jakiś perk na pro. Np w maratonie trzeba zdobywać flagi, a w ninjy podkładać bomby :/ Mogli to jakoś bardziej uniwersalnie rozwiązać.

  18. Kieszonkowiec(Nazwany „Zwinnymi rękoma”)
    I Gadżet (Oficjalnie: Watażka) Działają tak samo jak w mw2-
    Kieszonkowiec – Szybsze ADS
    Gadżet – drugi addon do zapasowej
    A Bezkompromisowy (Oficjalnie „Wojak”)
    ,jak zakładam pozwoli ,na PRO na wzięcie dodatkowego killstreaka.

  19. Mam PRAWDZIWĄ
    listę działania PRO.
    Informacje o perkach na stronie prawdziwe ,up prawda
    Flack jacket-Można bezpiecznie odrzucać granaty ,odbija obrażenia od ognia (Napalm ,miotacz)
    Czerwone:
    Penetr-Zmniejszenie rozrzutu broni po postrzale ,dodatkowe obrażenia pojazdom i wieżyczkom.
    Scout Szybsza zmiana broni
    Steady-Sszybsza walka nożem i celowanie po sprincie
    Kieszonkowiec – Szybszy ADS
    Gadżet-Jeden dodatkowy śmiertelny i taktyczny

  20. Slot 3

    Maska – mniejsza efety ogłuszaczy i flashbangów ,ujawnia pozycje ogłuszonych i oslepionych przeciwników.
    Maraton – nieskończony sprint

    Ninja – Całkowite wyciszenie ,słyszysz też kroki przeciwników

    Bastion – Dłużej się wykrwawiasz ,każdy może Cie podnieść

    Haker – Sabotaż wyposażenia i wieżyczek ,minowanie skradzionych skrzyń ,niewidzialność dla czujników ruchu

    Ps. Zrobiłem w dwóch „Komdziahhhh xD 😛 :D” ,bo ,pomimo ,że NIE PRZEKROCZYŁEM limitu ,nie mogłem dodać ,no i było by diabelnie nieczytelne.

  21. [quote name=”matiyyy”][u][b]szturmowiec[/b][/u]= waga lekka + kieszonkowiec + maraton + strzelba\[u][b]pistolet maszynowy[/b][/u]

    [u][b]lekki piechociarz[/b][/u] = waga lekka\padlinożerca + kieszonkowiec + maraton + [b][u]karabinek szturmowy[/u][/b]
    [/quote]

    WHAT THE FU is tht?!

  22. nie komandosa nie brakuje bierzesz wage lekka maratończyka szybkie ładowanie nóż balistyczny flare taktyczna fosforowy i tomhawk i lecisz z nożem balistycznym o to moje zabójcze ustawnienie na serwie only nuketown 10 kills gwarantowane jak sie wczyjesz w tomhawka i balistyka z balistyka mam już 260 kills xD

  23. [quote name=”Palladyn”]Postman w gumy gra tyle czasu minelo a on co? nędza z bieda tu.[/quote]
    Od dłuższego czasu Postman, usprawnia działanie strony, a nie w „gumy” gra. Robi to, abyś przypadkiem przy wchodzeniu na stronę nie miał problemów typu: „Nie można wyświetlić tej strony”, za często.

  24. Maska taktyczna / Tactical Mask
    Pro: redukuje efekt oślepienia przez granaty błyskowe i ogłuszające. [u]Oślepionych i ogłuszonych wrogów widać na mini-mapie[/u]

    Nie widac ich na mini-mapie (niestety). Miałem maskę taktyczną PRO i wiem że to działa trochę inaczej. Przy wybuchu granatu błyskowego/ogłuszającego pokazuje się nam wskaźnik podobny do tego co pokazuje nam skąd do nas strzelają (czerwone „kółko”). Różnica jest taka że kółko od maski jest żółte 😉 .

Dodaj komentarz