Strona główna Bez kategorii Perki w Call of Duty: Ghosts

Perki w Call of Duty: Ghosts

0
PODZIEL SIĘ
agility

Perki w Call of Duty: Ghosts

W Call of Duty: Ghosts można decydować, jakich perków będziemy używać w grze, podobnie jak to miało miejsce już we wcześniejszych odsłonach serii i nie jest to żadna nowość. Zmieniły się jednak nieco zasady i sposób wyboru. Łącznie mamy do dyspozycji 35 dodatków, przydzielonych do 7 grup. Każdy z nich ma wartość od 1 do 5 punktów. Do wykorzystania mamy 8 punktów i jak się zapewne domyślacie, musimy wybierać tak, by się zmieścić w tej wartości. Dla przykładu: możemy wybrać 4 perki po 2 punkty, lub nawet 8  po 1 punkcie. Jednak to nie wszystko. Można wybrać również perki dla broni dodatkowej, więc łącznie można nawet posiadać ich 11.

 

UWAGA: nazwy niektórych perkó mogą ulec zmianie. Nazwy nie potwierdzone w 100% są oznaczone znakiem „?”.

Prędkość

agilityRuchliwość / Agility – poruszaj sięszybciej



handsZwinne ręce / Sleight of Hand – szybsze przeładowywanie



marathonMaraton / Marathon – dłuższy sprint



quickdrawQuickdraw – szybsze celowanie



stalker(Stalker)? – poruszaj się szybciej podczas przybliżenia/celowania


 

Niewidoczność

takedownTakedown – wróg ginąć nie pokazuje swojej pozycji (death skull) sojusznikom



blind

Blind Eye – niewidoczność dla agresywnych killstreaków



offgridOff the Grid  – odporność na SAT COM i Ping



silenceDead Silence / Martwa cisza – ciche poruszanie się



ghost(Ghosts)? – brak podświetlenia nazwy gracza, brak czerwonego celownika lub / i odporność na termowizję

 

Opór

lightLightweight / Waga lekka – bez obrażeń po upadku



painkillerPainkiller – większe zdrowie lub szybsza regeneracja



thoughToughness / Wytrzymałość – mniejsze kołysanie celownika



tacresistTac Resist / Odporność taktyczna – odporność na granaty flash, ogłuszające i EMP



blastshieldBlast Shield – zwiększona odporność na wybuchy

 

Poręczność


strongStrong Arm – dalsze rzucanie granatami, krótsze podgrzewanie granatu

 


onthegoOn the Go – przeładowywanie podczas sprintu

 


handsFast hands – szybsza zmiana broni

 


stady-aimSteady aim / Pewne celowanie – większa celość strzałów z biodra

 


dexterity(Quickdraw / Dexterity)? – szybsze celowanie po sprincie

 

Ostrożność

reconRecon / Zwiad – Przeciwnik widoczny na radarze po trafieniu

 


scavangerScavenger / Padlinożerca – podnoś amunicję od zabitych

 


sitrepSitrep – wykrywaj sprzęt wroga

 


awarenessAwareness – lepiej słyszysz kroki wroga

 


wireWiretap – przejmuj SATCOM wroga


Wyposażenie

tacTac Reset – jeden dodatkowy granat taktyczny

 


lethal(?) – dodatkowy granat odłamkowy

 


bandolier(Fully Loaded / Bandolier)? – dodatkowe magazynki

 


attach(?) – dodatkowy dodatek do broni

 


dangerclose(Danger Close?) – większe obrażenia od wybuchów

 

 

Elite

gambleGamble – losowy perk po każdym spawnie



hardlineHardline – szybciej zdobywasz killstreaki



pingPing – wykrywa wrogów w pobliżu zabitych przeciwników



overkillOverkill – dwie główne bronie



deadeyeDeadeye – seria zabić zwiększa zadawane obrażenia

Dodaj komentarz