Strona główna Artykuły Snajperki w Modern Warfare 2 – One shot kill, Stopping Power, Tłumik

Snajperki w Modern Warfare 2 – One shot kill, Stopping Power, Tłumik

55
PODZIEL SIĘ

Snajperki – One shot kill, Stopping Power, Tłumik

Wielu graczy nie może dojść do tego, na jakiej zasadzie działają snajperki w Modern Warfare 2. Które są gorsze, które lepsze, jakie są różnice między nimi, kiedy będzie 1 shot kill, a kiedy nie, jak na snajperke wpływa stopping power i tłumik? Odpowiedzi na te wszystkie pytania poznacie w tym temacie.

Na początek najważniejsze fakty:
Każdy gracz ma ukryte 100 hp.
WSZYSTKIE (tak!) snajperki mają bazowo 70 dmg na każdym zasięgu.
Stopping power zwiększa obrażenia od kul o 40%, więc teraz nasze snajperki mają 98 (70 x 40% = 28, 70 + 28 = 98 ) dmg.
Tłumik zmniejsza obrazenia snajperek o 20, wiec zostaje tylko 50.

Więc teraz powstaje pytanie, skoro wszystkie snajperki mają taki sam dmg to czemu Intervention jest o wiele potężniejsze od EBR?
Otóż, prawda kryje się „głębiej” w mechanice

 

gry. 
Każda broń w grze (nie tylko snajperki) ma przeliczniki dmg. Polega to na tym, że zależnie od części ciała w którą uderzymy (tors, głowa, szyja, ręce, nogi) zadamy inne obrażenia.
Przeliczniki dla Intervention oraz Barret .50 cal wyglądają tak:
http://img205.imageshack.us/img205/4852/2525252.png
Z tego możemy odczytać, że strzelając Z stopping power będziemy mieć one shot w: głowe, szyje, tors i em… poniżej pasa.
Nawet ze stopping power nie będziemy mieli one-shot killa trafiając w rękę lub nogę, bo zabraknie nam głupiego… 2 dmg!
Bez stopping power nie będziemy też mieli one-shot killa trafiając poniżej pasa (70 x 1,1 = 77). Zachowamy one-shot w głowe, szyje i tors.
Przeliczniki dla WA2000:
http://img716.imageshack.us/img716/7708/wa2000.png
Tak, to prawda! WA2000 ma naprwde duży dmg. I co ciekawe, na tą snajperke praktycznie nie wpływa stopping power!
W głowę, szyje i tors zrobimy one shot kill nawet bez tego perka (70 x 1,5 = 105).
W resztę ciała zaś, nawet ze stopping power (98 x 1 = 98 ) nie zrobimy one shota.
Przeliczniki dla M21 EBR
http://img90.imageshack.us/img90/1404/ebrm.png
Tutaj sytuacja jest trochę inna – bez stopping power one shot będzie już tylko w głowę i szyję.
Wybierając stopping power możemy jeszcze wpakować one shot kill w tors.

55 Komentarzy do “Snajperki w Modern Warfare 2 – One shot kill, Stopping Power, Tłumik”

  1. Jak dla mnei to trochę to jest przekłamane no bo w heada zazwyczaj chyba powinien być większy przelicznik a z WA2000 bardzo rzadko udaje mi sie zabić 1 hitem z moca obalającą no chyba że ja tak celuje kiepsko i zawsze strzelam poniżej pasa lub w kończyny, ale wydaje mi sie że nie.
    Swoją drogą to chętnie bym zobaczył coś takiego dla assault rifle ;].
    I jeszcze mam pytanie stoppping power = moc obalająca ?

  2. Tak, stopping power = moc obalająca, nie używam zwykle polskich nazw bo są one jakieś takie idiotyczne :P.
    A co do WA2000 to sam nie mogłem uwierzyć i sprawdziłem ze znajomym. WA2000 bez mocy obalającej zabija kiedy trafi się prosto w tors. Niestety, trafienie w tors w tej grze wcale nie jest takie late bo w 70% przypadkach trafia się w rękę. W private matchu możesz spokojnie wycelować w tors i upewnić się, że to prawda.

  3. Feo ta teoria jest chyba trochę błędna. Według tego co mówisz (a raczej piszesz) wynika, że zostanie nam to głupie \”2 HP\”. Jednak nawet z FMJ (które dodaje dość dużo % do obrażeń) z Intervention i mocą obalającą nie zrobisz One Shot, One Kill strzelając np. w stopę. Więc raczej to działa trochę inaczej ;).

  4. FMJ nie dodaje obrażeń! Staty broni w MW2 zawsze są bardzo nie dokładne. FMJ zmniejsza \”karę\” obrażeń przy strzelaniu przez ścianę. W normalnej sytuacji nie ma różnicy.

  5. w teorii może nie, ale w praktyce jednak FMJ daj dość sporo do obrażeń

  6. FMJ naprawdę nie dodaje niczego.
    O FMJ na cod wiki
    \”(…)It does not increase damage against exposed targets, although it does show a damage modifier when adding FMJ as an attachment.(…)\”
    Działanie FMJ można wyjaśnić na przykładzie (liczby całkowicie wymyślone)
    Jakaś broń zadaje 30 dmg. Strzelając przez ściane bez FMJ zada tylko 10 dmg. Kiedy damy ten dodatek będzie zadawać 25.

    Swoją drogą, jeśli nie wierzycie, możecie zrobić testy z przyjacielem w stylu – ACR z FMJ i bez – ile strzałów potrzeba do zabicia na X zasięgu. Gwarantuje, że będzie tyle samo.
    Można to też przetestować ze snajperką – weź snajperke z FMJ i bez (użyj mocy obalającej). Strzel komuś w nogę – w obu przypadkach zostanie tylko 2 hp. Żeby sprawdzić, czy na prawdę tak mało można rzucić w (w ciało) granatem. Sam dotyk dobije. W obu przypadkach.
    Temat FM był wałkowany na wielu forach

  7. Postman on reklamuje obce forum o MW2 D:! NA STOS GO />:D” title=”Evil” />!</p>
				</div><!-- .comment-content -->

							</article><!-- .comment-body -->
</li><!-- #comment-## -->
		<li id=

    [quote=&quot;SnajperPL&quot;]Postman on reklamuje obce forum o MW2 D:! NA STOS GO />:D” title=”Evil” />![/quote]<br />
Tak, obce i angielskie forum które znalazłem w googlach szukając dla was czegoś o FMJ. Ogarnij się.</p>
				</div><!-- .comment-content -->

							</article><!-- .comment-body -->
</li><!-- #comment-## -->
		<li id=

    Jest to cytat z regulaminu tego forum. Najpierw trzeba go przeczytać a potem pisać posty ;). Jak to się mówi? U have been own3d ;)?

  8. Snajper – wyluzuj – kolega chce pomóc, reklama a podawanie źródła na poparacie swoich słów to odrobinę co innego ;) Nie bądźmy nadgorliwi, wystarczy ewentualnie uwagę zwrócić i nie róbmy off topa ;)

    Co do FMJ – nie będę się kłócił, ale jakoś łatwiej mi się zabija z FMJ niż bez. nie mówię o strzelaniu przez ściany. Tak samo było z Modelami – dało się FMJ i były dużo mocniejsze (przed patchem)

  9. Jest to trochę irytujące, że snajperka wyposażona w FMJ i moc obalającą nie zabija one shot, one kill. Brakuje mi M40A3 z mocą obalająca ;(. O ile na serwerach przy pingu < 50 nie widać może by było tego, ale przy pingach 200+ trochę to utrudnia życie. Tym bardziej, że celujemy w tors przeciwnik się przemieści + 2 sekundy opóźnienia i trafia w ramie lub hitboxa poza postacią :/.

  10. Jeśli możesz to przygotować, to oczywiście się to przyda i mogłoby być zamieszczone jako artykuły na głównej (pod Twoim nickiem)

  11. [quote=&quot;SnajperPL&quot;]Re: Snajperki – One shot kille, Stopping Power, Tłumik

    17. Zakazuje się reklamowania na niniejszym forum innych forów i stron internetowych (oprócz stron klanowych), bez zgody administracji

    Jest to cytat z regulaminu tego forum. Najpierw trzeba go przeczytać a potem pisać posty wink. Jak to się mówi? U have been own3d wink?
    [/quote] czy podał adres i powiedział że tamto forum jest super nie wiec nie ma reklamy proste

  12. Hektor udzielaj się na temat. Poza tym chyba nic nie wiesz o pozycjonowaniu stron :P.

    @Topic Zastanawiałem się nad tymi statystykami… i one są chyba po nic. Magnum i DE są praktycznie identyczne a chyba wszyscy wiemy, że to mija się z prawda ;).

  13. A magnumy i deagle maja identyczne dmg. 2-shot kill na krotkich dystansach nawet bez stopping power. Mozna to latwo sprawdzic w prywatnym meczu.
    I to jest glowny powod dlaczego deagle sa takie ch**we w MW2. Maja identyczna moc co magnumy, 3x wiekszy odrzut. Jedynym atutem sa 2 kule wiecej w magazynku, ale to na pewno nie przebija celnosc magnumow.

  14. Ja używam Barreta, czujnik pulsu i nikt mi sie nie oprze.
    Sednem umiejętności snajperskich są hs-y, więc jeżeli uzywasz to nie powinieneś mieć problem z oddaniem celnego strzału w głowę.
    Bez skilla nikogo nie zabijesz. I żadne statystyki która snajperka jest mocniejsza nie pomogą.
    Albo trafisz banie i masz na raz przeciwnika, albo w brzuch i będzie miał \’czerwony ekran\’. Taka prawda.
    Co prawda z tłumikiem w głowe nie zabije, ale można używać tłumika i mocy obalającej więc problemu nie widzę.

  15. @up
    Kolego, zapewniam Cie, ze strzal w brzuch z Barreta to one shot kill. Nawet bez stopping power.

  16. Pan up:
    No to widzisz, jeszcze lepiej.
    A cała dyskusja w tym temacie toczy się wokół tego, czy strzelając z 200m w brzuch zadam 4dm więcej/mniej.
    Dla mnie to nie ma sensu.

  17. Widzisz, tobie może się to nie przydać, ale inni mogą mieć inne zdanie.

  18. No dobrze, ale jakie to ma praktyczne znaczenie w grze, 4hp w te czy we w tę?

  19. takie ze to 2 dmg decyduje o one-shot killu co jest wazne dla snajperki?
    Wiadomo, ze dla innych broni 2 dmg w ta czy w ta nie ma znaczenia. Ale na snajperkach ma ogromne. One shot kill a 2 shot kill snajperka to wielka roznica.

  20. feo niezawsze strzal w brzuch to 1s1k jak koles biegnie to nawet niewiesz gdzie go trafisz szybki bieg+ping = 50% szansy na 1s1k Orzeł pograj snajperka caly jeden prestiz to sie dowiesz dlaczego 4, 3, 2, 1 HP dla snajpera jest takie wazne, czasem trafiam w kolesia a ktos inny go zaije samym flaszem bo akurat sobie tam zuci takze sa irytujace sytuacje gdy sie gra snajpa

  21. Reasumując, można stwierdzić, że każda snajperka w mw2 ma źle wyregulowane parametry.Natomiast w poprzedniej wersji MW było to już mniej znaczne.

  22. Bardzo przyjemny temat ^^
    Dzięki za potwierdzenie tego że Intervention miażdży :)

  23. Owszem – ze wszystkim dostępnych w grze snajperek zdecydowanie najlepiej gra mi sie właśnie bolt – actionem. Najmniej grałem Barretem oraz WA2000 (pomimo że w MW2 łoje od premiery) więc na ich temat zamilczę. Co do EBRki to cuda potrafi zdziałać w połączeniu ze Stopping Power i ACOGiem. Do tego kieszonkowiec i nawet na bliskim dystansie można szybko przymierzyć i oddać te dwa celne i zabójcze strzały.

  24. Bardzo dobry temat….

    Ja zacząłem grać snajperkami dopiero od 38 lvl jak już miałem WA2000 i nie jest taki mocny jak go opisałeś
    Barret to snajpa przy pomocy której snajpienie nie jest sztuką dla sztuki…
    jak w przypadku interventiona. Gra nim wymaga jakiegoś skilla (którego przed grą przeważnie gubię :P )
    ebr-ka to już inna sprawa… to powinien być karabinek podobny do FAL-a a nie snajpa ale co ja wiem….

    Edit:
    Zrób taką samą tabelkę opisującą inne typy uzbrojenia

  25. A wczoraj jak grałem na Invasion koleś przeżył trzy strzały z Intervention, z czego drugi jak miał Bastion – czasem MW2 mnie zadziwia…

  26. Moim zdaniem najlepszą snajperką mimo słabych uszkodzeń jest M21 EBR, bo ma mały odrzut i jak ktoś ma szybkie palce (a ja mam) to może zadać bardzo szybko 2-3 strzały. Barrett ma za duży odrzut. Intervention długo się przeładowuje. WA2000 ma małą pojemność magazynka. M21 EBR i WA2000 (jak nie masz jeszcze M21 EBR) to moim zdaniem jedyne snajperki do trybu normalnego do których nadaje się tłumik.

  27. WA2000 i M21 to najsłabsze karabiny snajpeskie. Troche noobski jest M21 moim zdaniem.
    Dobry snajper nosi tylko Inter lub Barret żeby kosić jednym strzałem.

    No ale co kto lubi 8)

  28. Tamte też potrafią skosić jednym strzałem. Trzeba tylko dobrze wycelować.

  29. Ja lubię M21 EBR, bo duża szybkostrzelność, wcześniej Intervention.

  30. Intervention FTW! Jedyna normalna, powtarzalna snajperka. Nabiję 1000HSów i zmienię pewnie na Barrettę, bo WA2000 jakoś mi się nie widzi, a M21 wg mnie jest trochę przesadzone, autocampa dosłownie. Mało skillowe po prostu, niektórzy ludzie wywalają nawet jeden cały magazynek po to, by ubić jednego gościa Oo

  31. Czemu wszyscy piszą ? \”BARRETTE\”

    Stwierdzam ,że po przesiadce z Barreta na Inter jakoś dziwnie się gra.
    Barret sprawia wrażenie silniejszego.

  32. @up
    i tu się nie zgodzę ^^
    Gdyż, kiedy gra się Barettą to .. Ma się wrażenie,jakbyś grał na maxa przyspieszonym interem ;p
    Tak więc, ten kto wolno kampi ( 1-3 sek i next kill :/ ) to idealny jest inter ;)

    Feo:
    Weź mi taki zrób o UMP45 :) Ok ? przyda się nie tylko mnie ^^

  33. Inter jest najlepszy i ten odgłos przy strzelaniu i napis one shot kill long shot head shot i ta staysfakcja nieopisane ;)

  34. LUDZIE zrozumcie jedno! Nie ma czegoś takiego jak Baretta!!!! jest Barrett i jest Beretta,które różnią się od siebie diametralnie !! Barrett robi karabiny wyborowe i karabiny szturmowe a Beretta robi pistolety !!!

  35. wy sie przenosicie z Barett na Intera a ja na odwrót :P Mi sie akurat Barettą lepiej gra

  36. Dla mnie to zbyt skomplikowane więc się dziwie czemu nie zabija na pierwszym razem np. jak walniesz headshot to i tak zostanie kilka hp , nie logiczne jak dla mnie. Albo ja nie zrozumiałem poradnika albo niech ktoś lepiej wytłumaczy :/

  37. [quote=&quot;Gαπĵα Ғαгмєя&quot;]jak walniesz headshot to i tak zostanie kilka hp , nie logiczne jak dla mnie.[/quote]
    Ty szukasz logiki w tej grze? Zawsze powtarzam: "w Modern Warfare 2 wszystko jest możliwe, nawet pokonanie Chucka Norrisa"

  38. Mi się lepiej gra interem z tej snajperki wymiatam :D już nie raz było tak że ludzie krzyczeli że mam cheaty. W M21ebr wkurza mnie jej szybkostrzelność ludzie potrafią wystrzelać cały magazynek a i tak nie trafić

  39. Jeśli jest się \”dobrym\” snajperem to poradzisz sobie ze wszystkimi snajperkami . Intervention jest np. dobry do koszenia w ukryciu (czyt. kampienie) jak i zarówno rushu
    Barrett kal. 50 to broń dla w miarę mobilnego snajpera
    WA2000 = nie grałem nie wypowiadam się
    M21 EBR to postawienie na kampę lub mobilność , nie widzi mi się full rush z tą snajpą

    Może inni mają inne zdanie , ja preferuję Interka i Barka :))

  40. Poprostu Intervention i barrett są lepsze i nie ma bata a do assault rifle to tłumik zmiejsza odrzut jak i tuba

  41. dla mnie najlepsze są wa2000 i inter wbiłem wszystko do wa2000 i przerzuciłem sie na interka

  42. ja używam WA2000 z celownikiem ACOG i tłumikiem ( jako mobilny snajper), z atutami moc obalająca, ninja i gadżet

  43. Ja gram z Intervention lub Barrettem, częściej z tą pierwszą, jakoś lepiej mi się gra z Interem, (chociaż czasem wesoło jest wziąć Barrett, powiększony mag., moc obalająca, pewne celowanie, maraton/padlinożerce i chamsko rushować), z perkami Kieszonkowiec, Moc Obalająca, Pewne Celowanie/Komandos(głównie za ZZ)/Ninja(tylko jak gram 1vs1)

  44. Ja gram z Intervention lub Barrettem, częściej z tą pierwszą, jakoś lepiej mi się gra z Interem, z perkami Kieszonkowiec, Moc Obalająca, Pewne Celowanie/Komandos(głównie za ZZ)/Ninja(tylko jak gram 1vs1)

  45. [quote=&quot;"WrBl" post=20018&quot;]Owszem – ze wszystkim dostępnych w grze snajperek zdecydowanie najlepiej gra mi sie właśnie bolt – actionem. Co do EBRki to cuda potrafi zdziałać w połączeniu ze Stopping Power i ACOGiem.[/quote]
    Też gram Cheytac Intervention Bolt-Action
    zgadzam się też co do M21 EBR jak dajesz mu ACOGa i moc obalającą to swoim działaniem przypomina troche FALa ;)

  46. Żeby nie robić nowego tematu, które zaśmieci forum, mam do was pytanie. Czyli z tego wynika, że nie opłaca się dla WA2000 nosić perka Stopping Power (PRO), gdyż on nic nie da? Bo według tego, łeb, tors i coś tam jeszcze to jest i tak na hita, a reszta ciała takie jak nogi, ręce to 98 dmg, więc szczerze mówiąc lepiej zainwestować w coś innego niż Stopping Power, czy to jest nie prawdą?

  47. Zasze, ale to zawsze Moc Obalająca coś daje.
    Nie ma tak, że np. w M4A1 daję a w Intervention już nie (daję tylko przykład)
    Wypróbuj tą snajpę z Mocą i bez niej co to za problem.

  48. Spróbowałem teraz bez Mocy Obalającej. Efekt? Nawet nie mogę zabić jednym strzałem przeciwnika w klatę, a nawet w plecy. Spróbuje teraz z mocą obalająca. Dzięki za pomoc, na pewno posmaruje Ci kanapkę dżemorem.

  49. Odkopuje, ale mam pytanie: skoro M21 z tłumikiem ma moc 50 dmg przynajmniej czemu nie zabija 1 strzałem na hc gdzie jest 30 życia?


Zaloguj się, aby dodać komentarz