Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #1

  • bioshock
  • Offline
  • Generał broni
  • chyżo jak szczupak skaczący w świetle jutrzenki.
  • Posty: 1916
  • Pukty: 155
Wszystko co wiemy i jest potwierdzone lub prawdopodobne o MW 3, tekst przetłumaczony przeze mnie i zaczerpnięty stąd Click!

Ogólne:

-Gra tworzona jest przez Infinity Ward przy współpracy z Sledghammer games i Raven Software a wydawca to Activision.
-Premiera gry, to 8 listopad 2011 roku na platformy PC, PS3 i Xbox360.
-W MW 3 będzie ogranicznik fps do 60 klatek na sekundę tak jak w MW 2.
-MW 3 jest na udoskonalonym silniku MW 2.
-Udoskonalenie silnika pozwala na: techniczną poprawę poziomów i większe skale, lepsze szczegóły, tekstury i detale graficzne, subtelne poprawy audio łącznie z sytuacyjnymi i dźwiękiem strzałów.
-Ogranicznik fps i rozdzielczośc będzie taka sama na obie konsole.
-W MW 3 będzie nowy hud, będzie on zróżnicowany w zależności czy gra się w multi, sp i so.
-Nurkowanie do pozycji leżącej które było w BO, nie będzie w MW 3.
-Prawdopodobnie nurkowanie do pozycji leżącej zastąpi wślizg.
-Bronie w MW 3 będą miały większy odrzut niż w MW 2.
-Przy ładowaniu pustego magazynka pistoletu, ręcznie przeciągana będzie ładownica.
-Call of duty xp 2011 event będzie 2-3 września, zostanie tam zaprezentowane MW 3, zostanie podane więcej info na jego temat i będzie można zagrać.
-Podkładający głos:
:pinch: Uwaga: Spoiler!

-W MW 3 będzie wsparcie dla daltonistów.
-Gra będzie kontatybilna z cod elite.
-Będą 3 DLC

Kampania:

-MW 3 będzie sequelem MW 2.
-MW 3 przedstawiać będzie realia III wojny światowej.
-Czas przejścia kampanii to od 6-8 h (na niskich poziomach trudności).
-Potwierdzone lokacje to Nowy York, Londyn, Paryż, Berlin, Rosja, Afryka, i Himalaje.
-Powróci wyważanie ścian i drzwi.
-Nie będzie co-opa.
-Potwierdzone postacie: Derek "Frost" Westbrook, "Sandman", Grinch, Brian 'Lynx' Ross, Marcus "Micheal" Burns, John "Soap" MacTavish, John Price, Wallcroft, Vladimir Makarov, Nikolai, Yuri, Volk i prezydent Rosji.
-Grywalne postacie: Derek "Frost" Westbrook, Marcus "Micheal" Burns, (prawdopodobnie) Yuri.
-Grywalne postaci będą miały swój głos i podczas grania nimi będą mówić tak jak w BO.
-Znane misje w kampanii: "Black Tuesday", "Mind the Gap" i "Hunter Killer".
-Potwierdzone frakcje: Amerykańskie delta force, Brytyjski S.A.S, Francuski GIGN, możliwe że będzie Amerykańskie Navy Seal.
(Reszta to opis misji jakie były przedstawione na E3 czyli Black tuesday, hunter killer i mind the gap).

Spec Ops:

-Tym razem w spec ops będzie: online matchmaking, aktywny ranking i in-game currency(??).
-"Misje" znane z MW 2 pojawią się także w MW 3.
-W spec ops będzie można grać solo, offline, w split screenie i online.
-"Kolosy" powrócą.
- W spec ops będzie można grać w 2 osoby.
-W spec ops będzie tryb survival, misje i odbij zakładników/ochroń cel (tego nie było na tej stronce sam to napisałem bo o tym wiem).

Spec Ops Survival:

-Survival bazował będzie na falach tak jak nazi zombie z cod waw i BO.
-W survival można będzie grać solo, online w 2 osoby i na split screenie.
-Będzie matchmaking, aktywny ranking i zakładka lidera drużyny.
-Za walutę za którą będzie się kupować bronie, ulepszenia, perki, ks, wyposażenie i wsparcie będą dolary.
-W survival grać będziemy na mapach z multi. Nowe mapy będą w DLC
:pinch: Uwaga: Spoiler!

-Im wyższa fala tym przeciwnicy będą, bardziej wyszkoleni(celniejszy i będą zadawali większe dmg), lepiej uzbrojeni, wytrzymalsi i będzie ich więcej.
-Sporo broni, ulepszeń, perków, wyposażenia i ks będą z multiplayer'a.
-Kiedy się rozpocznie grać w survival kamera będzie wysoko w powietrzu i zleci na naszą postać tak jak w starcie każdej misji w kampanii.
-Między falami będzie 25 sekund przerwy (możliwe że będzie można ustawiać długość przerwy).
-Fala kończy się kiedy zabijemy wszystkich przeciwników w danej fali.
-Gra skończy się kiedy obaj gracze zginą.
-Gracz dostawał będzie 100 dolarów za zabicie i 20 dolarów za asystę.
-Będzie można podnosić broń po poległych wrogach.
-Będzie można pomóc koledze z drużyny kiedy ten zostanie obalony na ziemię.
-Będzie można dać pieniądze koledze z drużyny jeśli będzie on tego potrzebował.
-Za zabijanie przeciwników dostawać będziemy doświadczenie i awansować na coraz wyższe levele/rangi tak jak w multi.
-Za level odblokowywać będziemy coraz to lepsze bronie, perki, wyposażenie i ks.
-Level jaki mamy w multi i to co odblokowaliśmy nie będzie miało wpływu na survival, będzie to oddzielne wbijanie levieli i odblokowywanie.
-Będą wyzwania tak jak w multi.
-Będą różne trofea i attachmenty.
-Zaczynając grę gracze będą mieli 100 "pancerza" po utracie całego dopiero zaczną odnosić obrażenia, pancerz prawdopodobnie będzie można kupować.
-Będzie mnożnik zabić i serii ofiar im większy mnożnik tym więcej będziemy dostawać pieniędzy za fraga.
-Co kilka fal pojawiać się będą coraz to lepsi przeciwnicy, począwszy do zwykłych ochroniarzy kończąc na kolosach czy psach kamikaze.

Multi:

-Pełny pokaz multi będzie na cod xp.
-Osoby mające konto premium w cod elite będą dostawać darmowe dlc.
-Obrażenia broni będą znacznie większe a bronie będą zbalansowane, dzięki temu perk moc obalająca jest zbędny.
-Na xbox360 i PS3 będzie iwnet a na PC (prawdopodobnie) dedykowane serwery i iwnet.
-PC'towcy i konsolowcy będą mogli grać razem na jednym serwerze (prawdopodobnie do tego będzie iwnet w wersji PC'towej).
-Będzie system nasłuchiwania otoczenia.
-Naprawianie błędów, patche i zabezpieczenia przed cheaterami to priorytet dla IW.
-Balans mat. wybuchowych to kluczowy punkt projektu.
-W MW 3 powróci udoskonalony theatre mode z BO.
-Multi MW 3 jest budowane na podstawie cod 4 z ulepszonymi patentami z MW 2.
-W grze pojawi się 20 map do multi (prawdopodobnie kilka z nich pojawi się w dlc lub w podstawowej wersji będzie 20 map)
:pinch: Uwaga: Spoiler!

-Z map wyżej wymienionych potwierdzona to Dome.
-Będą playlisty i tryby gry gdzie będzie można grać tylko karabinami snajperskimi.
-MW 3 skupi się na grze "gun on gun" z małym wsparciem powietrznym, małym knifing'iem itd.
-W MW 3 będziemy bardziej nagradzani za dobrą grę, dzięki pkt. doświadczenia, bonusom za mecz, wyzwaniom itd.
-W MW 3 gra drużynowa będzie bardziej nagradzana, powstaną nowe bonusy doświadczenia za grę drużynową.
-Nie będzie perków moc obalająca, bliskie zagrożenie, niszczyciel, ona man army, commando, ostatni bastion, męczennik.
-Nie powrócą death streaki (serie zgonów).
-Powrócą bronie specjalne tak jak w BO (nóż balistyczny i kusza) ale będą to zupełnie inne zabawki niż w BO.
-System walki wręcz zostanie mocno zmieniony i zbalansowany (m.in zostanie zmniejszony zasięg noża).
-Nowe tryby gry zostały potwierdzone.
-Klasyczny Callsign system powróci.
-Będzie quick scoping.
-System unlocków w MW 3 będzie "unikatowy", nie będziemy niczego kupować i nie będzie cod points.
-Killstreak'i zostaną mocno zmodyfikowane i ulepszone, będzie także wiele nowych (m.in nie będzie serii ofiar kończącej gry czyli atomówki a także kiedy np. wbijemy 1 ks a potem 2 i żadnego z nich nie użyjemy, będziemy mogli wybrać którego pierwszego użyć).
-Prawdopodobnie seria ofiar nie będzie nabijała następnych serii ofiar tak jak w BO.
-IW i Sldg ulepszą killcam, będzie on bardziej interaktywny i widowiskowy (m.in kiedy ktoś zabija nas headshotem to na killcamie strzał który trafił nas w głowę będzie pokazany w spowolnionym tempie jak leci i trafia w głowę naszego wojaka, podobnie jak w crysis 2).
-Na xbox'a powróci party chat (możliwość rozmowy na chacie głosowym w trakcie gry ze wszystkimi) prócz na sd.
-Zostanie ulepszony system prywatnych meczy.
-Będzie system zapraszania znajomych.
-Zostało potwierdzone że gra będzie obsługiwała 3D
-Prawdopodobnie pojawi się moodtools.
(Reszta to bronie i pojazdy jakie widziano w MW 3, nie jest to pełna i oficjalna lista).


Jest tu sporo rzeczy które wiemy i kilka nowych, jak na razie gra zapowiada się soczyście, może Acti widząc konkuręcję postanowiło żeby w tym roku twórcy się bardziej postarali by dotrzymać kroku rywalom? Piszcie tutaj też nowe info jakie poznacie o MW 3. Jeśli czegoś tutaj co wiadomo nie napisałem to dopiszcie.

@Down:
Poprawione.
10 objawów zbyt długiego grania w skyrim:
1. wiesz, że grasz za długo, kiedy wychodzisz z domu i spoglądasz na niebo czy przypadkiem nie nadlatuje jakiś smok.
2. kiedy idzisz do szkoły/pracy/sklepu i zauważasz kolorową roślinkę, budzi się w tobie potrzeba by przycisnąć "E"
3. kiedy próbujesz poprzez klik na mapie google szybko się przenieść w inne miejsce
4. Szukasz po wszystkich książkach w bibliotece tej która podniesie ci umiejętność
5. rozglądając się po pokoju widzisz dmyki z możliwymi wartościami przedmiotów
6. Gdy myślisz że słowo "No kur#a mać !" to Tu'um składające się z trzech słów mocy
7. kiedy przez cały dzień nucisz pod nosem piosenki bardów, zasłyszane w gospodach
8. Kiedy rozmawiasz z ludźmi obmyślasz jakby tu ich okraść
9. Kiedy wchodzisz do sklepu i zakładasz sprzedawcy kosz na głowę żeby móc go okraść
10. Kiedy w knajpie pytasz barmana, czy ma dla Ciebie jakieś zadania do wykonania
Ostatnio zmieniany: 5 mies., 1 tydzień temu przez bioshock.
Za tę wiadomość podziękował(a): TheJackal, Sgt. Roach, Kin333, FallenEagle, Solider

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #2

  • jaby
  • Offline
  • Sierżant
  • canadian.
  • Posty: 225
  • Pukty: 62
-Dive-to-prone - Nurkowanie do pozycji leżącej, czyli patent znany z Black Opsa.
-Soundwhoring will not be overlooked (Soundwhoring nie zostanie pominięty) Sound Whoring to sposób nasłuchiwania otoczenia w którym jedna osoba kampi w pobliżu jakiegoś punktu nasłuchując kroki i otoczenie szacując tym samym pozycję wroga po czym wychodzi (zazwyczaj używając perku ninja) zabijając przeciwnika.



CPU: Intel Core i5 2500K @ 3300 MHz
MOBO: MSI P67A-C45
GPU: Gigabyte GTX 570 1280MB OC
RAM: G.Skill 4GB 1333 MHz
HDD: Samsung 500GB 7200rpm (HD502IJ)
PSU: Be quiet! Pure Power L7 530W
O/S: Windows 7 Home Premium 64bit
Ostatnio zmieniany: 5 mies., 3 tyg. temu przez jaby.

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #3

  • Martum
  • Offline
  • Generał broni
  • Jestem ALFA I ROMEA
  • Posty: 1998
  • Pukty: 163
Cyt. "Przy ładowaniu pustego magazynka pistoletu, przeciągana będzie ładownica (czy coś) "


Czyli tak jak w karabinach. Przeładuj pusty karabin ,a taki z nabojem w komorze to zobaczysz o co chodzi jeśli ktoś nie wie. Ciekawe czy wszyscy zauważyli różnice w przeładowaniu pustego/ załadowanego karabinu

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #4

  • bioshock
  • Offline
  • Generał broni
  • chyżo jak szczupak skaczący w świetle jutrzenki.
  • Posty: 1916
  • Pukty: 155
Poprawiłem wszystkie błędy i niektóre rzeczy tak by były bardziej czytelne. Niby jest dużo info. ale jednak mało, większość z nich nie jest strasznie ważna. Za mało wiemy o multi, w końcu powinni zdradzić kilka szczegółów a nie czekają na zbawienie.
10 objawów zbyt długiego grania w skyrim:
1. wiesz, że grasz za długo, kiedy wychodzisz z domu i spoglądasz na niebo czy przypadkiem nie nadlatuje jakiś smok.
2. kiedy idzisz do szkoły/pracy/sklepu i zauważasz kolorową roślinkę, budzi się w tobie potrzeba by przycisnąć "E"
3. kiedy próbujesz poprzez klik na mapie google szybko się przenieść w inne miejsce
4. Szukasz po wszystkich książkach w bibliotece tej która podniesie ci umiejętność
5. rozglądając się po pokoju widzisz dmyki z możliwymi wartościami przedmiotów
6. Gdy myślisz że słowo "No kur#a mać !" to Tu'um składające się z trzech słów mocy
7. kiedy przez cały dzień nucisz pod nosem piosenki bardów, zasłyszane w gospodach
8. Kiedy rozmawiasz z ludźmi obmyślasz jakby tu ich okraść
9. Kiedy wchodzisz do sklepu i zakładasz sprzedawcy kosz na głowę żeby móc go okraść
10. Kiedy w knajpie pytasz barmana, czy ma dla Ciebie jakieś zadania do wykonania

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #5

  • TheJackal
  • Offline
  • Sierżant pierwszej klasy
  • Posty: 277
  • Pukty: 90
A czy Glenn Morshower będzie podkładał głos pod Overlord'a?

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #6

  • bioshock
  • Offline
  • Generał broni
  • chyżo jak szczupak skaczący w świetle jutrzenki.
  • Posty: 1916
  • Pukty: 155
Tak będzie .
10 objawów zbyt długiego grania w skyrim:
1. wiesz, że grasz za długo, kiedy wychodzisz z domu i spoglądasz na niebo czy przypadkiem nie nadlatuje jakiś smok.
2. kiedy idzisz do szkoły/pracy/sklepu i zauważasz kolorową roślinkę, budzi się w tobie potrzeba by przycisnąć "E"
3. kiedy próbujesz poprzez klik na mapie google szybko się przenieść w inne miejsce
4. Szukasz po wszystkich książkach w bibliotece tej która podniesie ci umiejętność
5. rozglądając się po pokoju widzisz dmyki z możliwymi wartościami przedmiotów
6. Gdy myślisz że słowo "No kur#a mać !" to Tu'um składające się z trzech słów mocy
7. kiedy przez cały dzień nucisz pod nosem piosenki bardów, zasłyszane w gospodach
8. Kiedy rozmawiasz z ludźmi obmyślasz jakby tu ich okraść
9. Kiedy wchodzisz do sklepu i zakładasz sprzedawcy kosz na głowę żeby móc go okraść
10. Kiedy w knajpie pytasz barmana, czy ma dla Ciebie jakieś zadania do wykonania

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #7

  • rizemify
  • Offline
  • Kapral
  • Posty: 127
  • Pukty: 36
"Klasyczny Callsign system powróci" co to jest, bo nie bardzo wiem.
sygnatura usunięta - nie przesadzaj z rozmiarem // Postman

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #8

  • Kin333
  • Offline
  • Porucznik
  • Po prostu Kin.
  • Posty: 468
  • Pukty: 46
Tytuly i emblematy.
Jupikajej madafaka <3
DropBox - Gdybyś potrzebował, skorzystaj!

Silmarillion napisał:
hahahaha osmieszyles sie na dobre... policz na kalkulatorze ile to 600x100
Wytlumacze ci o co chodzi z tymi 600 stowami.. Mnozysz 600 razy przez wartosc co daje rownanie 600x100=x x=6000. Czym predzej lec do szkoly

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #9

  • qwercik2
  • Offline
  • Zablokowany
  • Posty: 14
  • Pukty: 2
-Przy ładowaniu pustego magazynka pistoletu, ręcznie przeciągana będzie ładownica.
Nie chodzi czasem o odciągnięcie zamka, by załadować pierwszy nabój do komory po wystrzeleniu wszystkich pocisków?

- resolution to czasem nie rozdzielczość?

-Obrażenia broni będą znacznie większe a bronie będą zbalansowane, dzięki temu perk moc obalająca jest zbędny.
Czyli head na hita?

-PC'towcy i konsolowcy będą mogli grać razem na jednym serwerze (prawdopodobnie do tego będzie iwnet w wersji PC'towej).
Bez szans z auto aimem...

-W MW 3 powróci udoskonalony theatre mode z BO.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

-W MW 3 gra drużynowa będzie bardziej nagradzana, powstaną nowe bonusy doświadczenia za grę drużynową.
OBY!

- KIllcamy - niech udoskonalą zwolnienie tempa podczas WKC w ich silniku, bo nie daje rady...

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #10

  • jaby
  • Offline
  • Sierżant
  • canadian.
  • Posty: 225
  • Pukty: 62
- Kiedy przeładowywujemy opróżniony magazynek pistoletu prowadnica jest naciągnięta.



-framerate i resolution - to ogranicznik fps i rozdzielczość

-Killcamy - ciekawe co oni tam mogą wstawić, może będzie tak że na początku widzimy normalnie killcama a potem kamera leci za ostatnim pociskiem (który powala przeciwnika) a przy trafieniu widać jak jakoś efektownie trafia (patzr. nokaut w Fight Night Round 4 czy najnowszy Mortal Kombat)



CPU: Intel Core i5 2500K @ 3300 MHz
MOBO: MSI P67A-C45
GPU: Gigabyte GTX 570 1280MB OC
RAM: G.Skill 4GB 1333 MHz
HDD: Samsung 500GB 7200rpm (HD502IJ)
PSU: Be quiet! Pure Power L7 530W
O/S: Windows 7 Home Premium 64bit
Ostatnio zmieniany: 5 mies., 3 tyg. temu przez jaby.

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 3 tyg. temu #11

  • bioshock
  • Offline
  • Generał broni
  • chyżo jak szczupak skaczący w świetle jutrzenki.
  • Posty: 1916
  • Pukty: 155
Ponownie poprawiony, teraz jest rozdzielczość a nie resolution i firamerate na ogranicznik fps , a co do ładowania pistoletu, w tym chodzi o to że jeżeli wystrzeli się nie cały magazynek to po prostu wyjmie jeden i włoży drugi, a jeżeli wystrzela cały magazynek to wyjmie go włoży nowy i jeszcze ręką złapię za górę pistoletu i przeładuje (zapewne to nie będzie we wszystkich hadgunach bo niektóre same się przeładowują). Ogarnięty w temacie gracz xboxa z padem i tym wspomagaczem kontra ogarniający pc'towiec z myszką i klawiaturą z łatwością zabije gracza xboxowego i żaden auto aim mu nie pomoże, to daje tylko troszkę auto aima, ledwo zauważalne, a myszka jeśli chodzi o fps'y jest szybsza i bardziej uniwersalna . Co do killcamu, ma być bardziej widowiskowy i interaktywny, pewnie coś na styl crysisa 2 .
10 objawów zbyt długiego grania w skyrim:
1. wiesz, że grasz za długo, kiedy wychodzisz z domu i spoglądasz na niebo czy przypadkiem nie nadlatuje jakiś smok.
2. kiedy idzisz do szkoły/pracy/sklepu i zauważasz kolorową roślinkę, budzi się w tobie potrzeba by przycisnąć "E"
3. kiedy próbujesz poprzez klik na mapie google szybko się przenieść w inne miejsce
4. Szukasz po wszystkich książkach w bibliotece tej która podniesie ci umiejętność
5. rozglądając się po pokoju widzisz dmyki z możliwymi wartościami przedmiotów
6. Gdy myślisz że słowo "No kur#a mać !" to Tu'um składające się z trzech słów mocy
7. kiedy przez cały dzień nucisz pod nosem piosenki bardów, zasłyszane w gospodach
8. Kiedy rozmawiasz z ludźmi obmyślasz jakby tu ich okraść
9. Kiedy wchodzisz do sklepu i zakładasz sprzedawcy kosz na głowę żeby móc go okraść
10. Kiedy w knajpie pytasz barmana, czy ma dla Ciebie jakieś zadania do wykonania
Ostatnio zmieniany: 5 mies., 3 tyg. temu przez bioshock.

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 2 tyg. temu #12

  • Rambo
  • Offline
  • Porucznik
  • Posty: 455
  • Pukty: 38
"W MW 3 będzie ogranicznik fps do 60 klatek na sekundę tak jak w MW 2."- Pff bezsens dlaczego nie mogę sobie ustawić więcej co w tym złego

"Obrażenia broni będą znacznie większe a bronie będą zbalansowane, dzięki temu perk moc obalająca jest zbędny"- moim zdaniem jak zawsze nie uda im się dobrze zbalansować gry i jakaś bron będzie op

"-Na xbox360 i PS3 będzie iwnet a na PC (prawdopodobnie) dedykowane serwery i iwnet."- jakoś nie wierze chociaż mam nadzieje że 2 raz tego błędu nie popełnią

"PC'towcy i konsolowcy będą mogli grać razem na jednym serwerze"- i po co to komu

"Będzie system nasłuchiwania otoczenia." w jakim sensie? nie bardzo rozumiem


"Nie będzie perków moc obalająca, bliskie zagrożenie, niszczyciel, ona man army, commando, ostatni bastion, męczennik." - Sweet


"W MW 3 powróci udoskonalony theatre mode z BO."- Sweeeeet

"System walki wręcz zostanie mocno zmieniony i zbalansowany (m.in zostanie zmniejszony zasięg noża)."- Wystarczy taki z cod4


Ogólnie gra zapowiada się bardzo dobrze ale to są tylko zapowiedzi jak przedwyborcze obietnice. Black Ops też się świetnie zapowiadał a wyszedł klops. Dlatego nie podniecam się do puki nie zobacze

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 2 tyg. temu #13

  • bioshock
  • Offline
  • Generał broni
  • chyżo jak szczupak skaczący w świetle jutrzenki.
  • Posty: 1916
  • Pukty: 155
Rambo napisał:



"Będzie system nasłuchiwania otoczenia." w jakim sensie? nie bardzo rozumiem


"System walki wręcz zostanie mocno zmieniony i zbalansowany (m.in zostanie zmniejszony zasięg noża)."- Wystarczy taki z cod4


Ten system nasłuchiwanie otoczenia jak sama nazwa wskazuje to dźwięki otoczenia, czyli możesz nasłuchiwać jak wróg biegnie słysząc tupot i ustalić jego pozycje po czym go zaskoczyć, albo jak uzbraja bombę, słyszysz te pikanie to wylatujesz i go rozwalasz, albo słyszysz jak wróg ładuje broń to wiesz gdzie on jest itd. Co do nożna, powinni zrobić go zupełnie od nowa, i tak że aby zabić przeciwnika to ostrze musi przejść przez jego ciało a nie wystarczy walnąć w powietrze, nie powinien też teleportować.
10 objawów zbyt długiego grania w skyrim:
1. wiesz, że grasz za długo, kiedy wychodzisz z domu i spoglądasz na niebo czy przypadkiem nie nadlatuje jakiś smok.
2. kiedy idzisz do szkoły/pracy/sklepu i zauważasz kolorową roślinkę, budzi się w tobie potrzeba by przycisnąć "E"
3. kiedy próbujesz poprzez klik na mapie google szybko się przenieść w inne miejsce
4. Szukasz po wszystkich książkach w bibliotece tej która podniesie ci umiejętność
5. rozglądając się po pokoju widzisz dmyki z możliwymi wartościami przedmiotów
6. Gdy myślisz że słowo "No kur#a mać !" to Tu'um składające się z trzech słów mocy
7. kiedy przez cały dzień nucisz pod nosem piosenki bardów, zasłyszane w gospodach
8. Kiedy rozmawiasz z ludźmi obmyślasz jakby tu ich okraść
9. Kiedy wchodzisz do sklepu i zakładasz sprzedawcy kosz na głowę żeby móc go okraść
10. Kiedy w knajpie pytasz barmana, czy ma dla Ciebie jakieś zadania do wykonania
Ostatnio zmieniany: 5 mies., 2 tyg. temu przez bioshock.

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 2 tyg. temu #14

  • Martum
  • Offline
  • Generał broni
  • Jestem ALFA I ROMEA
  • Posty: 1998
  • Pukty: 163
Rambo -> Jak to po co konsola vs PC ? To będą epickie starcia dwóch różnych typów graczy !

Ten tryb napewno zdobędzie wielką popularność bo to innowacja. Coś nowego.
ja sie niemogę doczekać


" nasłuchiwanie otoczenia " ? Juz w BO jest świetnie zrobione. Jeśli będzie jeszcze lepsze to super
Ostatnio zmieniany: 5 mies., 2 tyg. temu przez Martum.

Wszystko co wiemy o MW 3 - temat zbiorczy 5 mies., 2 tyg. temu #15

  • Rambo
  • Offline
  • Porucznik
  • Posty: 455
  • Pukty: 38
bioshock napisał:
Ten system nasłuchiwanie otoczenia jak sama nazwa wskazuje to dźwięki otoczenia, czyli możesz nasłuchiwać jak wróg biegnie słysząc tupot i ustalić jego pozycje po czym go zaskoczyć, albo jak uzbraja bombę, słyszysz te pikanie to wylatujesz i go rozwalasz, albo słyszysz jak wróg ładuje broń to wiesz gdzie on jest itd.


A o to chodzi, to jest przecież w każdym codzie.

Martum napisał:
Rambo -> Jak to po co konsola vs PC ? To będą epickie starcia dwóch różnych typów graczy !

Ten tryb napewno zdobędzie wielką popularność bo to innowacja. Coś nowego.
ja sie niemogę doczekać


No tak ale nie do końca w to wierze bo to byłoby raczej trudne do zrobienia. Gra na konsoli i PC to dwie inne gry. Już pomijając auto aim, to na konsolach jest trochę inny balans, recoil broni itp

Ale z 2 strony fajnie byłoby skopać dupę konsolowcom
Ostatnio zmieniany: 5 mies., 2 tyg. temu przez Rambo.
Wygenerowano w 0.76 sekundy


Na forum

Więcej postów »

Komentarze

No posts to display.

Urodziny

Dziś urodziny obchodzi GhostPL Złóż mu życzenia!

Jutro urodziny będzie obchodzić Szyziom . Nie zapomnij o zyczeniach!

Jutro urodziny będzie obchodzić enigma1 . Nie zapomnij o zyczeniach!

Jutro urodziny będzie obchodzić jakub . Nie zapomnij o zyczeniach!

Kruchy_PL będzie obchodzić urodziny za 3 dni!

Mrpolus będzie obchodzić urodziny za 4 dni!

Slay3r będzie obchodzić urodziny za 4 dni!

Lopez będzie obchodzić urodziny za 5 dni!