Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Battlefield 3

Odp: Battlefield 3 08/03/2011 23:18 #211

  • Gandi
  • Offline
  • Sierżant pierwszej klasy
  • Bez PituPitu...
  • Posty: 339
  • Punkty: 98
Pomimo iż nie jest to żaden trailer czy gameplay to jednak polecam oto video ^^.









"I am the shadow and the smoke in your eyes
I am the ghost that hides in the night..."

Odp: Battlefield 3 09/03/2011 12:55 #212

  • TheJackal
  • Offline
  • Specjalista
  • Posty: 47
  • Punkty: 23
www.gram.pl/news_8QThHOC3_W_Battlefield_...amy_nawet_w_256.html






Odp: Battlefield 3 09/03/2011 14:03 #213

  • Cysiu
  • Offline
  • Kapral
  • Killer
  • Posty: 86
  • Punkty: 6
Filmik fajny.Efekty(ładnie wykonany helikopter)biją na głowę.Gdyby tak było w bf 3 to cool.
"Na wojnach można walczyć bronią, lecz to ludzie je wygrywają. To duch ludzi, którzy podążają i człowieka, który prowadzi odnosi zwycięstwo." George Patton

"Czasami delikatna perswazja przynosi lepsze efekty niż brutalna siła"




Odp: Battlefield 3 11/03/2011 15:27 #214

  • TheJackal
  • Offline
  • Specjalista
  • Posty: 47
  • Punkty: 23
www.gram.pl/news_8QTqH,60_DICE_Nasi_konk...j_niech_uwazaja.html






Odp: Battlefield 3 11/03/2011 16:14 #215

  • kmm101
  • Offline
  • Kapral
  • Posty: 106
  • Punkty: 12
TheJackal napisał:
www.gram.pl/news_8QTqH,60_DICE_Nasi_konk...j_niech_uwazaja.html


Hahaha, dobre. (Tu przecież chodzi o Acti i odgrzewane kotlety czyli multi bez innowacji [Black Opsa lepiej nie zaliczać, bo on wniósł zmiany, ale w większości niepotrzebne])


Odp: Battlefield 3 11/03/2011 20:03 #216

  • J!g5aw
  • Offline
  • Administrator
  • INQUISITIO
  • Posty: 1133
  • Punkty: 21
SzymonSAN napisał:
A akcja pod krzyżem?

To był SmoleńskMob.

Panowie nie przesadzajcie zbytnio na temat rozmów, kto w co teraz gra, czy BF3, MW3, czy cokolwiek. Takie rozmowy prowadźcie sobie w SB.

Odp: Battlefield 3 11/03/2011 21:02 #217

  • tofikowski
  • Offline
  • Newsman
  • Posty: 676
  • Punkty: 100
liptox napisał:
żal...

...Ci dupę ściska.
_________________________________________
Wracając do tematu.
BF3 będzie obsługiwał 3D, zarówno technologię Nvidia 3D Vision, jak i AMD HD3D, które pozwalają zachować jakość obrazu.

Oczywiście, aby "delektować się" obrazem 3D, będziemy musieli mieć odpowiednią kartę graficzną i monitor obsługujący 3D (do tego możemy dorzucić ogólnie mocny sprzęt ^^).

Ps.
TheJackal, mam prośbę. Mógłbyś streszczać do czego podajesz link (do jakiej informacji), bo tak samymi "linkami" można cały temat zaspamować. Wchodzę do tematu > wklejam > wysyłam.

Pozdro
Szanuj tofik'a tego, bo możesz mieć gorszego.

Ostatnio zmieniany: 11/03/2011 21:05 przez tofikowski.

Odp: Battlefield 3 11/03/2011 21:25 #218

  • SzymonSAN
  • Offline
  • Kapral
  • Posty: 86
  • Punkty: 16
@Tofikowski
No i tu rodzi się moje pytanie.
Jak to będzie wyglądać?
Grać w 3D się nie da. Po 1,5h głowa strasznie boli i zaczynają się mdłości (podczas oglądania filmów również) Każdy obraz 3D widzi inaczej, nie należy ruszać głową podczas gry (następuje coś w rodzaju resetu i mózg ponownie musi przyzwyczaić się do obrazu 3D).

Ostatnio zmieniany: 11/03/2011 21:26 przez SzymonSAN.

Odp: Battlefield 3 11/03/2011 21:28 #219

  • Grrrr
  • Offline
  • Global Mod
  • SCIENCE VESSEL
  • Posty: 678
  • Punkty: 53
Temat został posprzątany ze zbędnych/offtopowych postów.

Nie ma jak na razie bety BF3, całe to zamieszanie to nasza sprawka, czytaj. Moja i Tofika.



liptox jeżeli Ty będziesz testował nowego COD to ja się boję co z tej gry powstanie.

Wracając do tematu, gdyż zrobił się nie lada offtop garść nowych informacji.

W marcowym numerze francuskiego magazynu o grach komputerowych "PC Jeux" znalazło się sporo nowych informacji na temat nadchodzącego Battlefield 3. Co nowego? O tym w rozwinięciu.



Wg. redaktora czasopisma obecnego na prezentacji gry, silnik Frostbite 2.0, na którym oparty jest Battlefield 3, robi większe wrażenie niż silniki ID Tech 5 i CryEngine 3, a grafika BF3 "rzuca na kolana", tak jak niegdyś zrobił to Crysis ze swoimi teksturami i oświetleniem w 2007 roku. Najważniejsze, nowe informacje wzięte z czasopisma:



* Silnik Frostbite 2.0 był rozwijany jeszcze w trakcie produkcji pierwszej części BF Bad Company, opartej na silniku FB 1.0
* Postać kierowana przez gracza zostanie powalona na ziemię, jeśli wokół niego nastąpi jakaś eksplozja. Kiedy nasz żołnierz przyjmie na siebie zbyt wiele strzałów, ekran gry stanie się zamglony i migający
* "Świadomość własnego ciała"* została wzięta z innej gry Dice o nazwie Mirrors Edge. W tworzeniu animacji do gry pomogą eksperci zajmujący się tym w takich grach, jak FIFA, czy NBA Street
* Środowisko, w jakim przyjdzie nam grać, będzie bardzo zróżnicowane: pustkowia, lasy, nocna sceneria. Oprócz tego przyjdzie nam przechodzić misje rozgrywane w Paryżu, Nowym Jorku i na Bliskim Wschodzie
* Dice postara się, aby grając w kampanię dla pojedynczego gracza miało się wrażenia bycia zwykłym żołnierzem, a nie "supermanem". Tak jak w pierwszej części F.E.A.R, momenty intensywnej walki mają się przeplatać z dużo spokojniejszymi chwilami



* Grając w Mirrors Edge, ma się bardzo przekonywujące wrażenie obserwowania otoczenia oczami głównej bohaterki. Patrząc pod nogi widzi się własne stopy, podchodząc do ściany kierowana przez nas postać opiera o nią rękę (lub ręce), po upadku bohaterka z trudem podnosi ciężar swojego ciała do pionu, przy dalekim skoku, patrząc sobie pod nogi widać, jak postać się realistycznie odbija od podłoża, itp. itd. Prawdopodobnie właśnie takie, lub podobne elementy graficzne pojawią się w BF3.

Źródło: Planet Battlefield


w serwisie Twitter pojawiło się konto, które rzekomo reprezentuje studio Dice. Na tym właśnie profilu pojawiły się fałszywe informacje na temat wymaganego minimum jakie musi posiadać sprzęt, aby uruchomić BF3 na PC. Ma to być procesor Core2Duo o prędkości 2Ghz lub lepszy, 2GB ramu i karta graficzna obsługująca co najmniej DX 10 z 256 ramu. Są to jednak informacje wyssane z palca i nie należy się nimi sugerować.



W dniach 18-20 marca br. odbędą się targi Chicago Comic & Entertainment Expo, podczas których Battlefield 3 zostanie pokazany publice. Nie wiadomo niestety, czy będą tam przedstawione jakieś nowe informcje na temat gry, czy też nie. Dodatkowo Frank Gibeau, szef EA Games, w wywiadzie dla IGN przyznał, że BF Bad Company 2 i Medal of Honor nie poradziły sobie z konkurowaniem z Call of Duty tak dobrze, jakby chciał, ale zapowiada również, że Battlefield 3 to zmieni. Wygląda więc na to, że jesienią tego roku szykuje się nam wielkie starcie Battlefield 3 vs. CoD Modern Warfare 3!



W kwestii samej rozgrywki w Battlefield 3, producenci gry potwierdzili już niektóre informacje na Twitterze. Wiadomo już m.in, że w BF3 nie będzie znanego z BF2 osoby/trybu Komendanta, a polatać odrzutowcami będzie można na każdej platformie. Poza tym, na oficjalnej stronie studia Dice pojawiły się niektóre prezentacje i materiały wideo, które były użyte podczas prezentacji Battlefield 3. Do obejrzenia pod tym linkiem.

a koniec streszczenie wywiadu, jakiego udzielił Patrick Soderlund, wiceprezydent wykonawczy i menedżer Dice, serwisowi Kotaku. Zapowiedział on, że kampania w Battlefield 3 będzie się różniła od tej znanej z serii Call of Duty. Ma ona być inspirowana filmami takimi jak Helikopter w ogniu, W pułapce wojny, czy też Czas wojny. Pierwszy strzał ma paść dopiero 5 minut po rozpoczęciu kampanii. Tempo rozgrywki ma się często zmieniać. Każda z postaci, z jaką się spotkamy w grze ma mieć wyraźną osobowość. Autorzy postarają się poruszyć emocjonalnie gracza, sprawić, aby sam z siebie wsłuchiwał się w dialogi między żołnierzami i przeżywał ich losy. Kampania będzie się rozgrywała w niedalekiej przyszłości, roku 2014. Ma to na celu zdystansowanie się od dzisiejszej, światowej polityki. Soderlund nie rozmawiał na temat trybu wieloosobowego, zapowiedział tylko, że ma on definiować pojęcie sieciowego FPS na nowo.

Serwis Atomic opublikował na swojej stronie wywiad na temat Battlefield 3 z Patrickiem Söderlundem, szefem Dice, z którego można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy. Ekipie pracującej nad grą udało się podłączyć aż 128 graczy naraz do jednego serwera, a z technicznego punktu widzenia, liczba ta mogłaby wzrosnąć nawet do 256! Takie konfiguracje służyły jednak wyłącznie do testów, gdyż wg. Söderlunda, Battlefield 3 "nie daje przyjemności", gdy gra w niego więcej, niż 80 osób jednocześnie. Potwierdzona została obecność serwerów dedykowanych w wersji na PC, co wydaje się dość oczywiste, ale niewykluczone są także "dedyki" na platformach konsolowych. Gra ma zawierać w sobie sporo elementów kojarzących się z Mirrors Edge, takich jak otwieranie siłą drzwi, czy realistyczna świadomość własnego ciała. Sztuczna inteligencja (AI) naszych kompanów i przeciwników w kampanii ma być na wysokim poziomie, z jak najmniejszą ilością skryptów. Patrick zdradził, że przez 80% czasu ostatniego trailera, boty kierują się różnymi algorytmami, a nie skryptami. Kampania ma być dużo bardziej poważna i realistyczna, niż ta z Bad Company 2, a postacie w niej występujące będą wiarygodne, poprzez posiadanie charakterystycznych cech osobowości. Szef Dice zapowiada, że w całej grze będzie więcej elementów wykorzystujących na maksa możliwość destrukcji otoczenia, niż tylko samo trzęsienie ziemi widziane na trailerze. Silnik Frostbite 2.0 ma pozwalać na dużo większe możliwości przekształcania terenu, niż pozwalał na to FB 1.5, przykładowo wybuch wielkiej bomby będzie znacznie oddziaływał na teren i okoliczne budynki. Destrukcja w trybie multiplayer będzie niczym nieograniczona względem tej znanej z trybu dla pojedynczego gracza. Na koniec dowiadujemy się jeszcze, że w trybie kampanii przyjdzie nam zasiąść za sterami wielu rodzajów pojazdów.

:pinch: Uwaga: Spoiler!

Created and Powered by Tof!kowski.

Jestem fanem CoD... CoD4..

Ostatnio zmieniany: 11/03/2011 21:29 przez Grrrr.

Odp: Battlefield 3 11/03/2011 21:43 #220

  • Pover1
  • Offline
  • Szeregowy
  • Posty: 10
Witam:) Bardzo ciekawy artykuł.Battlefield 3 jak dla mnie ładnie wygląda ale w preorder nie poleci,zresztą jak już wszystkie gry.Po premierze BO człowiek uczy się na błędach.Jeśli chodzi o silniki to na nowego CODa sobie poczekamy,przy nowej generacji konsol.Jak dla mnie jest jeden tylko i wyłącznie COD4 reszta to porażka w pełnym tego słowa znaczeniu.Pozdro:)

Odp: Battlefield 3 11/03/2011 23:03 #221

  • SzymonSAN
  • Offline
  • Kapral
  • Posty: 86
  • Punkty: 16
@up
BF3 wygląda niesamowicie. I tak pięknie będzie wyglądać na potężnych PCtach wątpie że komputer za 5tyś to tak ładnie pociągnie. Więc większość graczy "piecykowych", musi mieć świadomość że bez dużych inwestycji w nowy sprzęt patrzy na pewnego rodzaju utopie, tak samo konsolowcy, nie dla nich jest nowa wersja UNREAL`a 3 (real-time z tego silnika pracował na 3 GTXach 580 czyli 6tyś "się kręciło").

Przecież nowy COD został zapowidziany, na starym silniku, ale raczej jest to oczywiste. Nie ma sensu się uczyć nowego, znów go podrasują i będzie hulać.

Zgodze się z Tobą że Acti wypuści CoDa na nowym silniku kiedy będzie następna generacja konsol. Ale jeszcze nie została zapowiedziana, producenci gier nie mają żadnych specyfikacji żadnej z wielkiej trójki więc nie będą robić gry na ślepo i wyrzucać pieniędzy w błoto. Myśle że minimalnymi wymaganiami architektury next genów sony i M$ będzie udzwignięcie UNREALa 4 (to nie ten ostatnio zaprezentowany i wspomniany wyżej), a nintendo pójdzie jak zawsze pod prąd czyli wymyśli nowy rodzaj komunikacji z konsolą z czego pozostała dwójka będzie w przyszłości czerpać (Wiilot = Kinect + iMove).

Wracając do BF.
Aż dziw mnie bieże że dopiero ta niesamowita dynamika z Mirrors Edge będzie wykorzystana w tego rodzaju grze. Tak samo jak ruchy z fify.
Czyli zapowiada się bardziej dynamiczna rozgrywka (pod względem efekciarstwa, co jak najbardziej na plus). Tylko nie wiem w jaki sposób chcą zdefiniować nowe pojęcie gry FPS po sieci? Dla mnie BF stoji między CoDem a ARMA. I mam wrażenie że jakby nie widziało w którą strone ma pójść.

Odp: Battlefield 3 Wczoraj 09:34 #222

  • tofikowski
  • Offline
  • Newsman
  • Posty: 676
  • Punkty: 100
Kolejny filmik o tym, jak są nagrywane dźwięki (prawdopodobnie, bo oficjalnie wideo to nie jest) do BF3. Warto zwrócić uwagę, że z jednej broni jest nagrywane kilka dźwięków po to aby usłyszeć zupełnie inny dźwięk przy strzelaniu w oddali. Nie jest to robione jak dotychczas, że jeden dźwięk podawano obróbce poprzez filtry i robił za wszystkie dźwięki. Teraz na każdą odległość będzie inny... Rozpisałem się... :> Zapraszam do oglądania.
http://player.vimeo.com/video/20869893
Szanuj tofik'a tego, bo możesz mieć gorszego.

Ostatnio zmieniany: Wczoraj 09:39 przez tofikowski.
Moderatorzy: Postman, J!g5aw, DeTon, qwercik
Wygenerowano w 0.54 sekundy

Serwery ModernWar.pl

Nasze serwery

Na forum

Więcej postów »

Najwięcej podziękowań

Najwięcej Podziękowań
Deagle 23
qwercik 17
Martum 16
DeTon 16
Grrrr 15