Też jestem pod olbrzymim wrażeniem jak panowie powyżej. Ale bardziej niż grafika podoba mi sie fizyka, wyważanie drzwi (widać siłe z jaką postac w nie wali) no i ruchy postaci wzięte z fify.
Grafika bardzo dobra.
Grrr w jednym z postów wspomniał że jest to nowy standard/wytyczna, chciałbym się z nim nie zgodzić. Uważam że rewolucją graficzną był Doom 3 i silnik Unreal 2. Tak wyglądajace gry jak nowy BF mogły powstawać już dużo wcześniej, tylko jest jedno wielkie ale. Gra jest produktem komercyjnym co znaczy że oczekuje się od niej zarobków, a większości graczy nie stać żeby co 6 miesięcy wymieniać podzespoły w komputerze, i producenci jak i twórcy gier to wiedzą. Dlatego projektanci silników graficznych nie bujają w obłokach tylko pisząc go starają się o dobrą optymalizacje.
Z tobą Martum też się nie zgodze. Wybacz stary, ale pokaż mi gre zrobioną głównie na PC która wygląda lepiej niż KillZone 3. Znam osoby które kupują nowy komputer średniej klasy i im Crysis 1 nie chodzi na full detalach, przypomne że gra ukazała się w 2007 roku. I to ona mogła dostać miano next-game-revolution.
Weźmy pod uwage PhysX nie jest to nowość a ile gier to do tej pory obsługuje? Kilka...
Wracając do samego BF to myśle że między nim a CoD będzie podział platformowy. CoD stał się już raczej grą konsolową, i idąc tokiem myślenia producentów (chęć jak największego zarobku i olewactwa) taką zostanie. BF natomiast PC gra od początku robiona pod PC.