Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
  • Black Ops 2

  • Modern Warfare 3

  • Modern Warfare 2

  • Black Ops

You must have the Adobe Flash Player installed to view this player.
You are here: Start | Call Of Duty Modern Warfare 3 | Pełna lista perków i serii ofiar w Modern Warfare 3
Wybierz kolor: Dark Light

Pełna lista perków i serii ofiar w Modern Warfare 3

Modern-Warfare-3-52Pokazy i przecieki m.in. z gamescom oraz materiały wideo pozwoliły uzupełnić i uzyskać pełną listę perków i killstreak'ów, które będą dostępne w Modern Warfare 3. Wiele z dostępnych pozycji znamy już z poprzednich odłon serii. Są jednak i nowości takie jak sterowany mini czołg czy też strój Juggernaut'a. Do premiery jeszcze pozostało trochę czasu, ale już teraz możecie zacząć obmyślać własne klasy... 

Killstreaks

Assault

  1. 4 ofiary – Pakiet pomocy
  2. 5 ofiar – IMS – 3 lub 4 rozstawiane miny, które nie mogą być zneutralizowane granatem specjalnym
  3. 5 ofiar – Predator
  4. 5 ofiar – Działko strażnicze
  5. 6 ofiar – Nalot precyzyjny
  6. 7 ofiar – Atak helikoptera
  7. 7 ofiar – Little Bird Flock – Mini Helikoptery patrolujące mapę
  8. 9 ofiar – Little Bird Guard – Duży helikopter podążający za graczem i chroniący go
  9. 9 ofiar – Mortar team – 5 predatorów, każdy uderza w inne miejsce
  10. 10 ofiar – Talcon – Robot - mini czołg
  11. 12 ofiar – AC130
  12. 12 ofiar – Pavelow
  13. 15 ofiar – Strój Juggernaut– ze spec Ops*

Support

  1. 4 ofiary – UAV
  2. 5 ofiar – Counter UAV
  3. 5 ofiar – Ballistic Duffel – zrzuć perk Juggernaut dla całej drużyny (nie strój)
  4. 5 ofiar – Airdrop Trap – zrzuca zhackowaną paczkę pomocy
  5. 8 ofiar – wieżyczka Sam
  6. 10 ofiar – Remote UAV – Namierz wrog rakietami
  7. 12 ofiar – Advanced UAV – Blackbird
  8. 12 ofiar – Remote Turret – Sentry Gun - kontrolowany przez gracza
  9. 12 ofiar – Stealth Bomber
  10. 18 ofiar – EMP
  11. 18 ofiar – Juggernaut Recon Armour – pakiet pomocy z paczką zbroi
  12. 18 ofiar – Escort Airdrop – 5 paczek pomocy, jedna zhackowana

Specialist

  1. 2 ofiary – dostajesz 1 extra perk**
  2. 4 ofiary – dostajesz kolejny perk**
  3. 6 ofiar – dostajesz kolejny perk **

Perki

Slot 1

  1. Extreme Conditioning – Biegnij dłużej [PRO] szybsze wspinanie na obiekty
  2. Sleight Of Hand – szybsze przeładowanie [PRO] szybsza zmiana broni
  3. Scavanger – pozwala uzupełniać amunicję [PRO] więcej amunicji po spawanie
  4. Blind Eye – niewidoczny dla wsparcia powietrznego [PRO] zwiększa obrażenia zadawane wsparciu powietrznemu
  5. Recon – obrażenia od wybuchu oznaczają cel na HUD [PRO] obrażenia od kul oznaczają cel na HUD

Slot 2

  1. Hardline – jedno zabicie mniej by uzyskać Killstreak [PRO] Dwie asysty liczą się jako jedno zabicie w liczniku do killstreaka
  2. Assassin - odporność na UAV, Motion Sensor, Thermal i Heartbeat Sensor [PRO] odporność na CUAV & EMP
  3. Overkill – dwie podstawowe bronie[PRO] druga postawowa broń może mieć 2 dodatki
  4. Quickdraw – szybsze przybliżanie celownika [PRO] szybsze animacje rzucania granatów dodatkowych i używania ekwipunku
  5. Blastshield – Flack Jacket (odporność na większość wybuchów) [PRO] odporność na granaty błyskowe i ogłuszające

Slot 3

  1. Sitrep – widoczny ekwipunek wroga [PRO] wyraźniejsze odgłosy wroga
  2. Dead Silence – ciche bieganie [PRO] upadek bez obrażeń
  3. Stalker – szybsze poruszanie z przybliżonym celownikiem [PRO] opóźnienie wybuchu min claymore
  4. Marksman – oznacza cel z daleka [PRO] dłuższe wstrzymanie oddechu
  5. Steady Aim – celniejsze strzały z biodra [PRO] szybsze celowanie podczas biegu.

*gracz otrzymał strój Juggernauta po 15 zabiciach, ale miał włączony perk Hardline.

** Killstreak Specialist pozwala wybrać perk.



Komentarz w tym Artykule
Musisz Zalogować się lub Zarejestrować aby wziąć udział w tej dyskusji.

Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez ArbuzMw2 #71095
ciekawe 3.5 ofiary? na cos sie przyda asysta :)pierwszy:P
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Deagle #71096
Ojej ile tego jest...no to ładnie pojechali, tylko jak to się będzie miało do z balansowanej rozgrywki...
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez mariiox #71097
Czyli za 5 zabić mój team dostaje kolosa?

Ja chyba z perków wybiorę taki
1.Sleight Of Hand – szybsze przeładowanie [PRO] szybsza zmiana broni
2.Overkill – dwie podstawowe bronie[PRO] druga postawowa broń może mieć 2 dodatki
3.Steady Aim – celniejsze strzały z biodra [PRO] szybsze celowanie podczas biegu.

@up: Faktycznie, ksy miały być dodatkiem a widać że są znowu głównym daniem...
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Etheross #71098
Przecież przed CoD XP nie miało być żadnych informacji nt. multiplayer'a, więc skąd to info nt. perków i ks'ów? ._.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Martum #71099
Z każdym newsem MW3 jest jeszcze bardziej kozackie.

Bardzo bym chciał zobaczyć sentry kontrolowany przez gracza.
5 predatorow walących na raz tez będzie bardzo emocjonujące.



No kurde bardzo bardzo ciekawie się to zapowiada. Nie mogę sie doczekać
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez xavi emperor #71102
Tjach już widze to "skupienie na walkach piechoty"
Troche dziwne to Assault,Support i Specialist, ciekawe jak to się będzie sprawować
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez pbuba #71104
WooooW troche tych ks jest ^^Nie wiem sam co wybiore do sniperki dam sobie 2 giwetki jak w COD 4 - snipa + np.m4+ tłumik . Ks to - ten heli co za mna chodzi - 5 predatorów i AC130 ziomki bójcie sie niedlugo popykamy
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez pbuba #71105
hahhaha sory za blad ten heli co za mna leci nie chodzi ^^
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez rizemify #71106
Overkill – dwie podstawowe bronie[PRO] druga postawowa broń może mieć 2 dodatki czyli coś takiego jak "przesada" w CoD4??
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez HarD #71107
nie czaje ty serii ofiar. assault, support ? wtf ?
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Armahader #71109
Super, że przesada wróci (czyt.Overkill).
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Matiseq #71110
Znowu nie można mieć Scavengera i SoH... Ale i tak będzie frajda jak nigdy! MW3 FTW
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Matiseq #71111
Nie dostaje kolosa, ale cały team dostaje perka "Juggernaut" znanego z COD4 jako "Niszczyciel".
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Tristan #71112
Coś mnie te KS'y nie przekonują, strój Juggernauta? Helikopter podążający za tobą i chroniący Cię? Robot mini czołg? Lekkie absurdy według mnie, oby to nie było przesadzone.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Armahader #71113
Zauważył ktoś, że nie ma Gadżetu?
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez talib889 #71114
12 ofiar – Pavelow (znowu będzie delikatny rozpie***l na mapie, chyba, ze został zbalansowany)
12 ofiar – Stealth Bomber (świetnie)
10 ofiar – Talcon – Robot - mini czołg (wtf?)
18 ofiar – Juggernaut Recon Armour – pakiet pomocy z paczką zbroi (zapowiada się ciekawie, po mapach zaczną biegać kolosy)
5 ofiar – Airdrop Trap – zrzuca zhackowaną paczkę pomocy (zhackowaną, czyli jaką?)
Ogólnie zapowiada sie świetnie, szkoda jednak, ze nie powróci Harrier, ale ogólnie jest Git, dobrze, że nie ma Chpper Gunnera
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez TheJackal #71115
Właśnie widzę jak gra skupia się na tobie i twojej broni, a wsparcie powietrzne to tylko dodatek...
No ale muszę przyznać, że ładnie przebudowali system KS'ów. Tylko jak to ma działać? Tak jak w MoH'u, że masz akcje ofensywne i defensywne do wyboru(tutaj support i assault)?
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Martum #71116
talib889 napisał:
12 ofiar – Pavelow (znowu będzie delikatny rozpie***l na mapie, chyba, ze został zbalansowany)
5 ofiar – Airdrop Trap – zrzuca zhackowaną paczkę pomocy (zhackowaną, czyli jaką?)


Pewnie jak w Black Ops. Podchodzisz , chcesz zabrać i bOOm nie żyjesz.

Tutaj można takie zrzucać ,a w BO trzeba było użyć haker PRO , znaleźć wrogą paczkę i ją zaminować. Chyba o to chodzi
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez talib889 #71117
Armahader napisał:
Zauważył ktoś, że nie ma Gadżetu?


No nie ma, ale za to jet :Overkill – dwie podstawowe bronie[PRO] druga postawowa broń może mieć 2 dodatki
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Matiseq #71118
Bowling powiedział, że domyślnie można brać 2 dodatki do broni podstawowej.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Qbon #71120
Za dużo tych killstreak'ów, znowu będzie rozwałka i chaos na mapie. Chyba, że mapy będą większe, nie tak jak w MW2. Miało to iść bardziej w stronę CoD4, tam było idealnie UAV->nalot->heli. To było wszystko i wystarczyło.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez chojrak888 #71121
10 ofiar – Talcon – Robot - mini czołg



Typy broni obsługowanych przez TALON SWORDS:
- karabin M16
- SAW M249 kaliber 5,56 mm
- karabin maszynowy M240, caliber 7,62 mm
- karabin typu Barrett M82 kaliber 1/2 cala
- wyrzutnia rakiet 40 mm
- pociski zapalające Quad 66 mm M202A1 FLASH


Już wiem że robocik zagości w mojej serii ofiar
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Turtle #71123
Heh nieźle to wygląda ale czy w planach nie miało być że wsparcie powietrzne będzie tylko malutką pomocą bo patrząc na KS to większość będzie kampić, a wszystko odwali wsparcie powietrzne...
co do perków:
Primary weapon MP5+silencer
1:Sleight of hand
2:Assain
3:Dead silence
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez bioshock #71129
KS mogą być, jedynie ten podział na kategorie jest trochę dziwny, co do perków też wszystko ok. nie ma noobskich ani polepszających moc broni/dodatków ale kieszonkowiec i padlina w jednym slocie? To trochę źle mym zdaniem, co do perka Overkill – dwie podstawowe bronie[PRO] druga postawowa broń może mieć 2 dodatki, udowadnia to że do broni podstawowej będziemy domyślnie mogli montować 2 dodatki . Zapowiada się jeśli chodzi o ks, perki, balans, "od noobienie gry" itd. najlepsza część coda . W sumie perk blind eye jest jedynie trochę bez użyteczny bo daje to samo co assassin. Co do wsparcia powietrznego, jest jego mało, tylko cobra, pave low i ac-130, więcej było w mw 2 i BO, więc nie narzekajcie, ja sądzę że będą większe mapy. Ciekawi mnie w jaki sposób odblokowywać się będzie poszczególne ks, tak jak w mw 2 że co ileś lvl możesz odblokować 1 ks, czy to będzie coś innego? Wychodzi na to że na gamescom pokazali multi, skoro tylko już wiadomo.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Cod Maniac #71130
Genialny killstreak mortat team. Nie mogę się doczekać tego walnięcia w ziemię 5 predatorów Genialne również perki Quickdraw i stalker. Ciche bieganie i brak obrażeń przy upadku? Miód!
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez bioshock #71131
Wydaje mi się, że to będzie tak z tymi ks, że z każdej kategorii będziemy mogli wybrać jeden ks, ale tak że co następny musi wymagać coraz większej serii, moim zdaniem perki jako ks to nie potrzebna rzecz. ' odporność na UAV, Motion Sensor, Thermal i Heartbeat Sensor" no to już wiemy że w grze pojawi się czujnik ruchu z BO, ja go bardzo często używałem, jest bardzo przydatny szczególnie na trybach gry typu sd czy wysadzanie.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez wiktoro198 #71135
pasuje
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez misiek1784 #71138
lol widzę że teraz kampera będzie osłaniał dodatkowo heli...nice...
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Martum #71139
nie bierzecie pod uwagę serverów.

Ktoś nagminnie kampi? Admin sie nim zajmie
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Armahader #71141
Mam pomysł na moją pierwszą klasę:
I Perk:Scavanger,
II Perk:Overkill,
III Perk:Steady Aim,
Bronie:
ACR z Magnifer(acog i kolimator),
MP5 z Tłumikiem,
Killstreaki:
Pakiet pomocy,
Pavelov,
AC130.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Dusin #71143
Nie mogę się doczekać aż zdobędę pierwszego Juggernauta .
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez bioshock #71144
Napisałem że perk blind eye, jest bez użyteczny. Myliłem się, źle to zinterpretowałem, myślałem że chodzi i uav etc. a tu chodziło o helikoptery, predatory itp. więc jeśli tak to ten perk jest bardzo użyteczny.

Już wiem jakie perki wezmę do klasy snajperskiej:

Perk 1: kieszonkowiec

perk 2: quickdraw jeżeli będzie działał na snajpy, jeżeli nie to assassin.

perk 3: pewne celowanie .
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Grzen1o #71148
z lista killstreakow troche mam mieszane uczucia, po pierwsze czemu 2 karty KS ofensywne i defensywne, czyli cos ala MOH, gdzie wybieramy 1 z 2 ks w danym momence gdy otrzymamy wystarczajaca ilosc punktow czy cos w tym rodzaju? helikopter latajacy za nami, nie dosc ze bedzie OP to jeszcze zdradza nasza pozycje, 5 predatorow w 1 momencie troche przesada, mozdzierz z black ops byl wystarczajacy, pave low w koncu za wiecej kili, znowu EMP za miliard kili ktorego nikt nie bedzie uzywal, blackbird chociarz juz wyszedl z uzytku to daja go w mw3? ;/, dobrze chociarz ze za 12 zabojstw, perk juggernaut za 5 killi dla calego timu, poupadali na glowe...

jednak jezeli chodzi o perki to nie jest juz tak zle, w koncu tarczowiec czerpie benefity z asyst, o ile tarcza wystapi w MP, niepodoba mi sie ninja ktora wyciszy upadek, to bylo fajne w sd zeby uwazac zeby nie skakac z duzych wysokosci lub skakac na "wyciszacze", przeciwodlamkowy powraca z BO, fajna sprawa ale przydatne tylko na konsolach, perk recon troche dla ludzi ktorzy zaczna grac w coda po przejsciu z BF'a , to samo Marksman, niepodoba mi sie zadne oznaczanie przeciwnika, jest UAV od tego, ciekawe czy powroca deathstreaki, ktore wynagradzaly za bycie nubem, dobry pomysl zeby maraton juz nie dawal sprintu w nieskonczonosc

ogolnie mw3 zaskoczylo mnie negatywnie w sprawie KS z perkami jest lepiej, ciekawe czy cos sie zmieni do premiery, ale sadze ze nic w tej sprawie.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Matiseq #71151
bioshock napisał:
Wydaje mi się, że to będzie tak z tymi ks, że z każdej kategorii będziemy mogli wybrać jeden ks, ale tak że co następny musi wymagać coraz większej serii, moim zdaniem perki jako ks to nie potrzebna rzecz. ' odporność na UAV, Motion Sensor, Thermal i Heartbeat Sensor" no to już wiemy że w grze pojawi się czujnik ruchu z BO, ja go bardzo często używałem, jest bardzo przydatny szczególnie na trybach gry typu sd czy wysadzanie.


Nie czujnik ruchu z BO, tylko czujnik pulsu z MW2.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez bioshock #71152
Grzen1o napisał:

...ciekawe czy powroca deathstreaki, ktore wynagradzaly za bycie nubem...

Już dawno zostało potwierdzone, że nie będzie deathstreak'ów .
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez talib889 #71155
teraz czekamy za oficjalną listą uzbrojenia
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez bioshock #71158
Matiseq napisał:
bioshock napisał:
Wydaje mi się, że to będzie tak z tymi ks, że z każdej kategorii będziemy mogli wybrać jeden ks, ale tak że co następny musi wymagać coraz większej serii, moim zdaniem perki jako ks to nie potrzebna rzecz. ' odporność na UAV, Motion Sensor, Thermal i Heartbeat Sensor" no to już wiemy że w grze pojawi się czujnik ruchu z BO, ja go bardzo często używałem, jest bardzo przydatny szczególnie na trybach gry typu sd czy wysadzanie.


Nie czujnik ruchu z BO, tylko czujnik pulsu z MW2.


Assassin - odporność na UAV, Motion Sensor, Thermal i Heartbeat Sensor [PRO] odporność na CUAV & EMP
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez CptW00DS #71160
Jak dla mnie super.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Err0r #71164
bioshock napisał:

Assassin - odporność na UAV, Motion Sensor, Thermal i Heartbeat Sensor [PRO] odporność na CUAV & EMP


Będzie czujnik ruchu i czujnik pulsu.
No i widać że powróci celownik termowizyjny.

Ale ks'ów jest na prawdę bardzo dużo. Ciekawe czy będzie można wybierać ks'y tylko z jednej grupy czy mieszać z wielu grup.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez ` 7 uP #71166
Nareszcie coś ciekawego
Ciekawe moga być helikopterki patrolujace
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez matiwawa #71168
Zdążyłem się zachęcić QS to już się zniechęciłem KS'ami. Kolos na KS? Co za debil to robił? Większy udział piechoty? Sorry, ale nie widze. Zapowiadali że KS nie nabija KS? Bo jeśli nie to znowu czekać na promoda pozostanie. Czujniki ruchu/pulsu, ekstra perki - HALO, TA GRA MIAŁA BYĆ MNIEJ NOOBSKA. A bieganie z 9-cioma perkami (3 zwykłe, +3 pro, +3 specjalist) to chyba nie jest zbyt wyważone. Overkill?? Ledwo się tego pozbyli z MW2/BO to już wraca... Połącz z padlinożercą i już masz "nieskończoność" amunicji.
Recon - bez sensu, skoro koleś do mnie strzela to chyba wie gdzie jestem...
Hardline PRO - o, to już całkiem sensowne. Jakiś czas temu rozkminialiśmy z kolegą że coś takiego powinno być, no i stało się. Dobra robota.
Quickdraw - wiadome zastosowanie
Marksman - kolejny marker? Znowu ktoś nie ma pewności że strzela do mnie a nie do drzewa?
Rany, niepotrzebnie cudują, jak ktoś napisał, w MW1 były 3 KS'y i też było (i jest) dobrze.

@Down
Automatycznie raczej nikt nie zablokuje perków i innego syfu, ale byłbym niewiarygodnie wdzięczny dla IW jeśli zrobiliby tryb starej szkoły, gdzie byłaby TYLKO twoja broń. Żadnych perków, żadnych KS. Chyba bym na inny się nie wbijał (poza rzekomo potwierdzonym sniper lobby)

Owszem, tkwi siła w dedykach, ale pod warunkiem że grę sie kupi na PC, ja zamierzam kupić na PS3, więc marzenie o "old-school mode" podtrzymuję
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Qbon #71169
@matiwawa
Dokładnie. Mam takie samo podejście jak Ty. Nie wiem po co tyle tych KS-ów, miało być tego mniej, tak zapowiadali. Najlepiej było właśnie w CoD4 i World at War, gdzie 3 killstreaki w zupełności wystarczały i było dobrze. Plus jest taki, że będą dedykowane serwery (podobno na wzór tych z CoD4) więc pewnie znajdą się serwy, na których część z tych rzeczy będzie poblokowana.

@up W sumie nie byłbym taki pewien bo grając np w World at War często trafiam na serwery, na których wszystkie ks-y są poblokowane (albo dostępny jest tylko zwiad). W COD4 też się zdarza. Nawet w Black Ops grałem na polskim serwerze, gdzie zablokowane były zarówno perki jak i KS-y. Oczywiście dobrze by było gdyby IW wprowadzili taki tryb starej szkoły ale dzięki dedykom również można liczyć na to, że znajdzie się serwer odpowiedni dla siebie, w tym również tkwi siła serwerów dedykowanych.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez chojrak888 #71170
matiwawa gra jeszcze nie wyszła, nie widzieliśmy żadnego filmiku z multi ale ty już krytykujesz. Poczekamy na COD XP i się wyjaśni jak wszystko działa.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Bogumił #71172
wow, będzie się działo. Ciekawia mnie te killstriki. Biegajace kolosy po mapie hmmm, 2 sie takie trafia i druga drozyna nie ma szans
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Qbon #71173
Bogumił napisał:
wow, będzie się działo. Ciekawia mnie te killstriki. Biegajace kolosy po mapie hmmm, 2 sie takie trafia i druga drozyna nie ma szans


Właśnie dlatego takie killstreaki są noobskie.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez matiwawa #71174
chojrak888 napisał:
matiwawa gra jeszcze nie wyszła, nie widzieliśmy żadnego filmiku z multi ale ty już krytykujesz. Poczekamy na COD XP i się wyjaśni jak wszystko działa.


A jak ma działać? Może 5 predatorów będzie działać inaczej niż pojedyńczy? Poza tym że razem narobią 5x więcej chaosu. Wiem jak działają te rzeczy które wymieniłem i nie spodziewam się że będą działały lepiej. Mam zamiar krytykować i być sceptyczny, bo ja wolę się pozytywnie zaskoczyć.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez bioshock #71176
@matiwawa:
Czytaj ze zrozumieniem, "15 ofiar – Strój Juggernaut– ze spec Ops*", czyli nie przyjdzie na mapę bot tylko ty będziesz miał jego strój, pewnie do póki nie zginiesz. Nie wiem co ty masz do tych perków, one nie są ani trochę przesadzone i noobskie, wolałbyś last stand i męczennika? KS może jest trochę dużo, ale Bowling nie mówił że będzie ich mniej tylko będą bardziej zbalansowane i dawać będą mniejsze wsparcie niż te z MW 2. KS będzie nabijał KS, dlaczego? A bo dlatego bo bez tego gra by była za trudna, masz np. UAV-predator-juggernaut, nie będzie tak że wbijesz 3 fragi masz uav dobijesz 2 i masz predatora, teraz będzie trzeba wbić 3 fragi uav a potem 5 fragów predator, nie będzie się to ze sobą łączyło dlatego zrobili że ps dostajesz ogólnie za granie a nie tylko za serię. Przesadzacie, wam to nic nie dogodzi, starają się jak mogą żeby nie było noobskich perków, ks'ów i żeby był full balans a wy i tak narzekacie, jak wam nie pasują perki czy ks to polecam counter strike, tam tego nie ma. Najbardziej zdziwiło mnie że nie pasuje ci perk overkill , przecież on działa jak przesada z cod 4 to w sumie to samo tylko pod inną nazwą, dla mnie ten perk był wspaniały więc cieszy mnie jego powrót. Ciekawe czy ten Quickdraw będzie działać na snajpy, bo w BO nie działał perk robiący tak że szybciej się przechodzi do celowania.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Pitreq #71177
Ciekawe, co teraz będzie overpowered. Oby ten juggernaut dla całego teamu nie trwał zbyt długo.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Grzen1o #71178
ktos tu dobrze pomyslal 2 kolosy w druzynie to spory Over Power, a pomyslcie ze 3'ci kolega z druzyny da jeszcze "perk juggernout dla calej druzyny" heh, te KS'y mi sie baaardzo niepodobaja, mozebedzie tak ze wybieramy po 3 z kazdej zakladki, i punkty bedziemy dostawac ofensywne i defensywne, zabijanie wiadomo ze ofensywne, ale za ratowanie kolegi/podkladanie bomb zwracanie flag i inne akcje typu Objective dadza nam KS defensywny, dziwne to jak dla mnie i za duzo tego
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Gandi #71180
Miny, mini czołg, 5 predatorów, Strój Juggernaut, pakiet pomocy z paczką zbroi, extra perki - coś owego, czy lepsze? Się okaże...

Dwie asysty liczą się jako jedno zabicie w liczniku do killstreaka - lekko zranisz kolesi i już masz KS podczas gdy ktoś inny się namęczy aby zlikwidować kolesia - mało ciekawe :/.

opóźnienie wybuchu min claymore - przydatne ^^.

szybsze celowanie podczas biegu. - bardzo przydatne xD.

Ogólnie widzę tutaj ciekawe pomysły, lecz niektórych mogło by nie być.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez matiwawa #71182
bioshock napisał:
@matiwawa:
Czytaj ze zrozumieniem, "15 ofiar – Strój Juggernaut– ze spec Ops*", czyli nie przyjdzie na mapę bot tylko ty będziesz miał jego strój, pewnie do póki nie zginiesz. Nie wiem co ty masz do tych perków, one nie są ani trochę przesadzone i noobskie, wolałbyś last stand i męczennika? KS może jest trochę dużo, ale Bowling nie mówił że będzie ich mniej tylko będą bardziej zbalansowane i dawać będą mniejsze wsparcie niż te z MW 2. KS będzie nabijał KS, dlaczego? A bo dlatego bo bez tego gra by była za trudna, masz np. UAV-predator-juggernaut, nie będzie tak że wbijesz 3 fragi masz uav dobijesz 2 i masz predatora, teraz będzie trzeba wbić 3 fragi uav a potem 5 fragów predator, nie będzie się to ze sobą łączyło dlatego zrobili że ps dostajesz ogólnie za granie a nie tylko za serię. Przesadzacie, wam to nic nie dogodzi, starają się jak mogą żeby nie było noobskich perków, ks'ów i żeby był full balans a wy i tak narzekacie, jak wam nie pasują perki czy ks to polecam counter strike, tam tego nie ma. Najbardziej zdziwiło mnie że nie pasuje ci perk overkill , przecież on działa jak przesada z cod 4 to w sumie to samo tylko pod inną nazwą, dla mnie ten perk był wspaniały więc cieszy mnie jego powrót. Ciekawe czy ten Quickdraw będzie działać na snajpy, bo w BO nie działał perk robiący tak że szybciej się przechodzi do celowania.


Właśnie o to mi chodziło z Juggernogiem? To chyba proste że na mapie multi nie pojawią się boty, chociaż w ten sposób trzeba będzie walczyć z nieśmiertelnym ustrojstwem które jest kierowane przez niezłego ogara. Super. Co do perków - najchętniej to bym żadnego nie zobaczył - Just Like Old Times in Call of Duty 1, i wiem jak działa przesada z MW1, tyle że tam mogłeś w zamian wziąć niewidzalność na UAV/Moc Obalającą więc praktycznie się nie opłacała, a tutaj...
A jak myślisz, jest Quickdraw a twórcy zapowiedzieli QS, więc chyba powiązanie występuje.
Jeszcze jedno - mi męczennik nie przeszkadza, nie biegam po mapie z knifer-runner klasą więc nie wbiegam prosto na pułapkę, a jeśli już to potrafie w porę odskoczyć.

KS będzie nabijał KS, dlaczego? A bo dlatego bo bez tego gra by była za trudna, masz np. UAV-predator-juggernaut, nie będzie tak że wbijesz 3 fragi masz uav dobijesz 2 i masz predatora, teraz będzie trzeba wbić 3 fragi uav a potem 5 fragów predator, nie będzie się to ze sobą łączyło dlatego zrobili że ps dostajesz ogólnie za granie a nie tylko za serię.


Mam tylko nadzieję że to zostanie rozwiązane jak w MOH, chyba że po staremu, wybieram sobie 3KS dowolne (def/of) i nabijają się niezależnie. Z tym że to jest tak po....... że aż szkoda gadać. Po co ten podział? Jak ktoś sobie weźmie same of-y to i tak żadna różnica bo będzie sobie nabijał KS KS'em, tylko jak ktoś będzie mieszał - to sobie życie utrudni. No chyba że coś źle zrozumiałem...
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Qbon #71183
bioshock napisał:
jak wam nie pasują perki czy ks to polecam counter strike, tam tego nie ma.


Nie potrzeba Counter Strike. Powtarzam: W CoD4 i World at War były po 3 ks-y i nie było wszechobecnego chaosu na mapach. Spokojnie wystarczało. Nie wspomnę już o wcześniejszych częściach gdzie nie było ich w ogóle.
Właśnie, że część z tych k-sów jest noobska. Najbardziej kolos, jeśli to nie jest dla Ciebie noosbkie to gratuluję. Kompletny noob dostanie strój juggernaut'a. Wjedzie na mapę i zacznie strzelać na oślep z CKM-u (nawiasem mówiąc coś co może doprowadzić do bladości, gdy koleś kampi z RKM-em i wali po ścianach). Później się chwali jaki to on "pro", jakie ma staty i w ogóle. To jest uważam w ogóle nie potrzebne bo jeśli załóżmy dwójka graczy dostanie taki strój to przeciwna drużyna nie ma gry. To nie jest noobskie ?
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Grzen1o #71184
Gandi napisał:
Dwie asysty liczą się jako jedno zabicie w liczniku do killstreaka - lekko zranisz kolesi i już masz KS podczas gdy ktoś inny się namęczy aby zlikwidować kolesia - mało ciekawe :/.

nierozumiem twojego hejtu w strone Hardline, przecierz nie lata sie po mapie i strzela 1 kule w kazdego goscia i czeka na asyste, ciekawe ile asyst zdobywasz grajac w TDM, 1? no gora 3-4, ten perk jest robiony pod tarcze, majac tarcze robilem na mape srednio ponad 15 asyst, i nic z tego niedostawalem, a wiadomo jak ciezko jest zdobyc chociarz UAV na tarczy, prosze "prosow tarczownikow" o niewypowiadanie sie ze oni robia 10 ks na tarczy, mowie o sredniej graczy, teraz grajac tarcza masz korzysc z pomocy a nie tylko odciaganie uwagi i 20 zgonow na mape, podoba mi sie wsparcie dla tak malo grywalnej tarczy, co do tego kolosa za 15 KS, jezeli zdobedziesz 15 KS samemu to bardzo dobre wynagrodzenie, sam o tym myslalem przed premiera MW3, ale wolalbym perk juggernaut a nie stroj kolosa, mozliwe ze nas sporo spowolni, duzym glupstwem jest EMP za 18 KS, w mw2 nikt z tego niekorzystal chyba ze wypadlo w paczce, dla mnie EMP powinno byc max za 7 kili, wtedy bylby pozytek z tego, skrocony czas wylaczenia wrogiego huda na 15-20s, glownie chodzi o to zeby "popsuc" caly air support wroga
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Martum #71185
Panowie spokojnie. Nie boje się z kilku powodów

- IW mówiło o balansie. Nie powinno być to OP

jeśli będzie jednak OP to

- Noobskie KS i perki będa niedozwolone na serwerach jak w BO
- IW w patchu naprawi to co jest złe bo widać ,ze chłopaki się starają
- Serwery barebones - żadnych perków i KS , czysty skill


Nie ma co z góry zakładać ,że będzie źle choć mi tez na tą chwile nie podoba się zbytnio te kilka rzeczy
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez pbuba #71186
Ja tam do broni dodatkow nie daje bo na Esl sa gołe bronie to na puby mam tylko pow. magazynek czasami tłumik ale fajowy ten czołg . nie no NAJLEPSZY CZESC CODA ale z 2 strony co wymysla na inne czesci , dla mnie cod 9 powinien miec ten nowy silnik bo zawsze to bedzie nowosc bo ile można jeden silnik zajeżdżać
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez wookie-falcore #71187
CZy naprawde nikt nie potrafi tutaj myśleć. Widac jak dojżale osoby grają w coda. irytujace. rajcować sie nie zwracajac uwagi na szczególy. Assault, support, specialist. myslicie ze jesli te informacja sa wogole prawdziwe to tak od niczego ktos sobie wpisaŁ. KONIEC niszczacych gre latającymi czymis w powietrzu. to jest gra druzynowa. i do tego jest support czyli wsparcie. bedzie branie po jednym streaku z kazdej kategori. oczywiscie limit punktowy ograniczy dwa streaki o takiej samej liczbie zabic. jeden streak ofensywny wiszacy w powietrzu bedzie do wyboru panowi. młodsi moga zaczac płakać. support czyli sentry i blackbirdy aby wspomoc druzyne a nie nabijac sobie punkty. specialist moim zdaniem jest zle zapisany w newsie. za 6 zabicc miec 9 perkow. pomyslcie. nie mogli walnac takiej gafy. specialist 1 tyczy sie pierwszego slotu na którym sa perki malo krzywdzace innych. specialist 2 za 4. slotu drugiego. 3 slotu perkow trzeciego typu wiec za 6 zabic. co ma pomoc tobie jako graczowi na polu bitwy a nie kamperowi w rogu. proste i bardzo sensowne. takze nie zapatrujcie sie na jakies multi kille. mortar team z predatorow to nic. bum bum i tyle. nie wiszace ac. a i jeszcze jedno. ac130 przypuszczam ze bedzie takie jak w trailerze survival spec ops. fioletowa flara zaznaczajaca miejsce udezenia badz kilko razowe uzycie flary. nie bedzie wiszenie dziekuje i gratuluje infinity ward. nawet jesli streak bedzie nabijal streak to ofensywnym nabijecie sobie najwyzej blackbirda czy stealth boombeera
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Pokrakk #71188
I w tym momencie nagle Black Opsy zyskały w moich oczach.

Widać, że MW3 znów idzie w przesadę wzorem poprzednika.

28 killstreaków?! Pięknie. Już widzę niebo pełno latającego syfu i rozgrywkę w której częściej będzie się ginąć od ognia wszelkiej maści sprzętu niż kul z karabinów wroga - czyli dokładnie tak jak w MW2.

Zamiast strzelanki będziemy mieli znów gadżet-fest.

Dziękuje, postoję.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Martum #71192
I po co wyciągać takie głupie wnioski zaraz? Nie wiadomo jak bedzie. Przecież nie zrobią tak ,ze juggerem sami rozwalimy cały teamn wroga 5 razy ...
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Royce #71193
Trochę dziwne i "nieprzyjazne" dla mnie jest to nabijanie KS-ów: Przykładowo, Najpierw 3 kille do UAV, a potem kolejne 5 Predatora?? Ludzie będą rezygnować z UAV, po to, żeby jak najszybciej i najłatwiej wbić sobie te wyższe (Pave Low, Kolos, itd.). Będzie to szczególnie uciążliwe na HC. A, uwierzcie mi, ta mapka w lewym górnym rogu naprawdę się przydaje. Większość graczy na nią nie patrzy, bo im się nie chce (czyt. nie rozumieją jej), przez co lecą po mapie na ślepo. Ale któryś z nich miał przynajmniej UAV (Ja też). Boję się, że to UAV może stać się nieopłacalne i gracze wezmą sobie te wyższe KS-y, które i tak będą nabijać następne. Myślę, że system "KS nie nabija KS" byłby chyba lepszy, bo gracz musi sobie killstreaki zdobyć używająć zwykłej broni jaką ma pod ręką (jednak zaznaczam, że w BO nigdy nie grałem). Jak ktoś twierdzi inaczej, to zapraszam do kulturalnej bitwy na argumenty
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Default #71194
Dla mnie to jeden wielki wał. Mówicie, że oficjalnie deathstreaków nie ma? No to informacja z tego samego źródła co ta lista perków i killstreaków


Deathstreaks
Juiced (4 Deaths) - Lightweight type running
Martyr (4 Deaths) - Same as before
Final Stand (4 Deaths) - Same as before(not sure if you can stand back up though)
Revenge (5 Deaths) - Last person that killed you is always visible on the mini map until your deathstreak is over.
Stopping Power (5 Deaths) - Acts as Stopping Power for 1 Kill.
Dead Man's Hand (5 Deaths) - You run around with C4 in your hand that can explode.

Źródło: www.reddit.com/r/mw3/comments/jnpkm/anyo...f_loadouts_with_the/

Dla mnie wszystko to śmierdzi wielkim fejkiem, ale to tylko moje zdanie.

Kilka przemyśleń:

- Podział KS na Support/Assault/Recon ma niby zwiększyć teamplay? Na pewno nie na publicach gdzie 95% ludzi będzie grało z killstreakami ofensywnimi, czyli z grupy Assault. I nie piszcie, że Wy nie bo każdy chce Juggera Czyli nie będzie ludzi od UAV/CUAV, EMP (Ha... ha...)
- KS z 2 grupy, paczka z Juggernautem. Po co mam zbierać 18 punktów i jeszcze zrzucać paczkę jak mogę mieć to samo za 15
- Support - 18 punktów - Wg opisu taki sam "Chopper Gunner" jak od Assauta tylko, że.... nie strzelamy sami , a zrzucamy 5 paczek, rewelacja, jeszcze więcej losowości do gry.


-----------

Edit: Dodatkowe info. Jeżeli już wierzyć w te informacji to w źródle co podałem wyraźnie jest zaznaczone, że wybierasz killstreaki w obrębie JEDNEJ grupy.
Napisali również, że podobne info wyciekło od nich o Black Opsie i potwierdziło się w 100%. W tym przypadku mam nadzieję, że się nie sprawdzi.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez mariiox #71195
Qbon napisał:
bioshock napisał:
jak wam nie pasują perki czy ks to polecam counter strike, tam tego nie ma.

Nie potrzeba Counter Strike. Powtarzam: W CoD4 i World at War były po 3 ks-y i nie było wszechobecnego chaosu na mapach. Spokojnie wystarczało. Nie wspomnę już o wcześniejszych częściach gdzie nie było ich w ogóle.
Właśnie, że część z tych k-sów jest noobska. Najbardziej kolos, jeśli to nie jest dla Ciebie noosbkie to gratuluję. Kompletny noob dostanie strój juggernaut'a. Wjedzie na mapę i zacznie strzelać na oślep z CKM-u (nawiasem mówiąc coś co może doprowadzić do bladości, gdy koleś kampi z RKM-em i wali po ścianach). Później się chwali jaki to on "pro", jakie ma staty i w ogóle. To jest uważam w ogóle nie potrzebne bo jeśli załóżmy dwójka graczy dostanie taki strój to przeciwna drużyna nie ma gry. To nie jest noobskie ? Niedługo dojdzie do tego, że za serię ofiar 15 dostaniemy nieśmiertelność na np. 90 sekund, do tego to zmierza.

Wątpie czy noob jest w stanie wbić 15 killi
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Qbon #71196
@mariiox
Oczywiście, że jest w stanie. Tylko na swój sposób. Wystarczy, że pokampi z odpowiednimi perkami....A poza tym jest też coś takiego jak boosting, którego w Call of duty (szczególnie w MW2) nie brakuje. Dobrze, że będą te dedyki.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Default #71197
@Royce Nie było podanej informacji czy killstreak nabija killstreak, ale jak już nabijesz 3 to nie tracisz ich i musisz wbić tylko kolejne 2 do nagrody za 5 punktów. w Black Opsie był system, że jeżeli chcesz killstreak za 11 to musisz wszystko wbić bronią (no i granatami, claymorami, grunt, że nie innymi killstreakami) i działa to o wiele lepiej niż w MW2. Prawdopodobnie będzie to też tutaj. O tym, że część ludzi weźmie wyższe killstreaki wiadomo już teraz Wtedy ci co lepiej się czują z niższymi (UAV, CUAV) pomagają tym drugim, a tamci zdobywają fragi dla drużyny. O ile odbywa się to bez kampienia i grania zgodnie z trybem można to uznać za teamplay.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Sebo125 #71199
No będzie campienie, zdobywanie perków będzie powodowało na początku gry chowanie się po krzakach.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Royce #71200
@Default ja tak zrozumiałem jedną z wypowiedzi bioshocka. Czytałem ją kilka razy, więc wątpię żebym coś przekręcił.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Default #71202
By przyspieszyć rozgrywkę dodał bym opcję, że punkty co jakiś czas są nam odejmowane Wtedy honorowana będzie dynamiczna gra.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Irek #71205
"Translator " ??
Co to za nowe wyzwanie.

????
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez sknich #71208
Jak dla mnie to Sleight of Hand, Assassin i Steady Aim. To chyba optymalne połączenie i na szturm i kampę. Overkill może fajny ale mi wystarczy główna broń, dodatkową zawsze wyciągam jak mi się wyczerpuje magazynek a wtedy i tak klient jest na tyle blisko, że z pistoletu go sięgnę
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Default #71211
@Irek: Nie trudno się domyśleć, że za tłumaczenie newsów
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez bioshock #71214
Default napisał:
Dla mnie to jeden wielki wał. Mówicie, że oficjalnie deathstreaków nie ma? No to informacja z tego samego źródła co ta lista perków i killstreaków


Deathstreaks
Juiced (4 Deaths) - Lightweight type running
Martyr (4 Deaths) - Same as before
Final Stand (4 Deaths) - Same as before(not sure if you can stand back up though)
Revenge (5 Deaths) - Last person that killed you is always visible on the mini map until your deathstreak is over.
Stopping Power (5 Deaths) - Acts as Stopping Power for 1 Kill.
Dead Man's Hand (5 Deaths) - You run around with C4 in your hand that can explode.

Źródło: www.reddit.com/r/mw3/comments/jnpkm/anyo...f_loadouts_with_the/

Dla mnie wszystko to śmierdzi wielkim fejkiem, ale to tylko moje zdanie.

Kilka przemyśleń:

- Podział KS na Support/Assault/Recon ma niby zwiększyć teamplay? Na pewno nie na publicach gdzie 95% ludzi będzie grało z killstreakami ofensywnimi, czyli z grupy Assault. I nie piszcie, że Wy nie bo każdy chce Juggera Czyli nie będzie ludzi od UAV/CUAV, EMP (Ha... ha...)
- KS z 2 grupy, paczka z Juggernautem. Po co mam zbierać 18 punktów i jeszcze zrzucać paczkę jak mogę mieć to samo za 15
- Support - 18 punktów - Wg opisu taki sam "Chopper Gunner" jak od Assauta tylko, że.... nie strzelamy sami , a zrzucamy 5 paczek, rewelacja, jeszcze więcej losowości do gry.


-----------

Edit: Dodatkowe info. Jeżeli już wierzyć w te informacji to w źródle co podałem wyraźnie jest zaznaczone, że wybierasz killstreaki w obrębie JEDNEJ grupy.
Napisali również, że podobne info wyciekło od nich o Black Opsie i potwierdziło się w 100%. W tym przypadku mam nadzieję, że się nie sprawdzi.


Jest to 1000% fake, było potwierdzone ze ds nie będzie, nie miało być last standa a tu miał by być? Co do kampienia nie martwicie się, będą dedyki takie jak w cod 4 czyli ostry kamper = kick. A co do perków i ks, czy są one prawdziwe czas pokaże, ks mogły by być inne trochę, ale perki są cud miód.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez talib889 #71235
Ale jeśli KS-y nie będą nabijały kolejnych KS-ów to ciekawe jak ktoś zdobędzie np. te 18 fragów. Przecież przy użyciu tylko podręcznej broni to jest nie wykonalne, a jeszcze gorzej na trybie Hardcore, gdzie giniemy od jednego strzału. Dla mnie jest to dziwne, ale pożyjemy, zobaczymy.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Gandi #71236
Największą głupotą było to, że KS nabija kolejny KS. W MW2 starczyło, że dojdziesz do Hariera i potem już pozostało tylko kampienie do choppera i do nuke. Jest to największa wada MW2.
Najlepiej by się grało gdyby w ogóle nie było KS, ale tak nie jest więc odpada.

talib - oblukaj se na YT jak kolesie bez używania KS doszli do nuke. Na ten przykład pierwszy lepszy z góry:

Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez rizemify #71237
Najlepiej by się grało gdyby w ogóle nie było KS, ale tak nie jest więc odpada.
Kolego jak wyjdzie mw3 otwieram 2 serwery jeden bez ks a drugi cod4 mod czyli tylko 3 ks bez tub itd
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Martum #71238
No to będę Twoim gościem choć tez mamy w planach własny serwer
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Default #71241
@talib889: Teraz są punkty, a nie fragi (w to akurat wierzę). Czyli prawdopodobnie nie liczą się same fragi, a zdobyte punkty np. CTF/DOM/DEM. Może w tych trybach fragi mają mniejszą wagę od podłożeń/rozbrojeń itp. Jak ten system by się przydał wiedzą pewnie osoby co grały w Black Opsa Demolition na Nuketown
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez BankaiGoku #71244
Każdy news to lepsza wiadomość !!! Oj będzie się działo ! A BF3 i jego jedyny plus , czyli grafika , mogę sobie wsadzić w du** ! Lecę na premierze do sklepu po MW3 !

//Dalsza część postu dotycząca BF3 nic nie wnosi do dyskusji, jedynie może doprowadzić do kłótni stąd unikaj takich stwierdzeń! Jest to twoja subiektywna ocena. / Jig
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez talib889 #71246
Wszystko się wyjaśni jak zaczną pojawiać się gameplaye z multiplayera, wtedy zobaczymy jak to działa
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez sknich #71247
Zawsze zajmuje miejsca w pierwszej trójce na prawie każdym serwerze a rzadko nabijam KS. jakoś mi to kompletnie nie wychodzi, stuknę 4-5 pod rząd i dostaje w głowę i tak na okrągło więc mnie KS'y za bardzo nie ekscytują. W MW2 nie podobało mi właśnie to nabijanie KS'ów KS'ami. W BO jest to lepsze a bez problemowo widzę graczy, którzy nabiją szturmowca czy psy.
Plusem w MW3 jest wyważone wsparcie powietrzne, jest go mało co daje przewagę normalnym graczom. W MW2 było tego za dużo. Tu ci lata harrier, tu śmigłowiec, walą predatory a ty musisz siedzieć w budynku i chcąc nie chcąc kampić byle coś zapunktować. W BO trochę luźniej z tym ale łatwo wbić ducha pro i wtedy masz spokój. Jak rzeczywiście będzie tak mało wsparcia powietrznego w MW3 to będzie fajnie.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Sukashi #71253
[ciach]

//Nie wiem co Twój link wnosi do tematu. Chciałeś zabłysnąć? Niestety nie udało się.

Kolejny offtop, post nie związany z tematem w twoim wykonaniu zostanie nagrodzony!/ Jig
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez bioshock #71254
Nie wiem jak to będzie z tymi ks, mi się też wydaje że trochę przesadne są ale możliwe że będą zbalansowane.

@UP:
Aha .
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez matiyyy #71287
mnie się te perki bardzo podobają, nareszcie jakieś sensowne perki
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez MM91 #71288
1) "Czyli za 5 zabić mój team dostaje kolosa?" - mariiox
5 ofiar – Ballistic Duffel – zrzuć perk Juggernaut dla całej drużyny (nie strój)

ODP: NIE.. Dokładnie Ci pisze, każdy kolega z teamu dostanie PERKA pt. Juggernaut, coś ala perk w Kino der Toten (BO) gdzie przed wypiciem tego wystarczyły 2 hity aby jeden zombie Cie powalił, po wypiciu ta liczba wzrosła do 6 czy 7 hitów. W MW3 zapewne będziesz musiał wystrzelić o jedną lub dwie kule więcej aby zabić. No problem..

2) "widzę że teraz kampera będzie osłaniał dodatkowo heli...nice..." - misiek1784

ODP: A od czego będziesz miał wyrzutnię? W dodatku ten heli będzie zdradzał w jakiej części mapy się znajdują wrogowie, a to nawet dobrze gdy jakiś wróg tego użyje..

3) "perk juggernaut za 5 killi dla calego timu, poupadali na glowe..." - Grzen1o
4) "ktos tu dobrze pomyslal 2 kolosy w druzynie to spory Over Power, a pomyslcie ze 3'ci kolega z druzyny da jeszcze "perk juggernout dla calej druzyny" - Grzen1o

ODP: piszesz to w takim sensie tak jakby cały team miał się przeistoczyć w KOLOSY.

5) "A bieganie z 9-cioma perkami (3 zwykłe, +3 pro, +3 specjalist) to chyba nie jest zbyt wyważone." - matiwawa

ODP: Gdzie ty widzisz jakieś info o 9 perkach?! Wymyśliłes to sobie?

6) "Recon - bez sensu, skoro koleś do mnie strzela to chyba wie gdzie jestem..." - matiwawa

ODP: a jak zdążysz zabić tego co do Ciebie strzela (całkiem prawdopodobne bo ty już mnie rozwaliłeś samymi postami na tym forum i w tym temacie) to Cie wykończą pozostali z jego teamu bo wiedzą gdzie się znajdujesz, proste i logiczne.

7) "Biegajace kolosy po mapie hmmm, 2 sie takie trafia i druga drozyna nie ma szans - Bogumił"

ODP: Niedość że rażący błąd "drozyna" przez u się pisze jak coś to i dlaczego tak się boisz tych kolosów, za słaby na Nie jesteś? Trzymaj wideo które pokazuje że juggery są naprawde słabe. TUBA? Dajcie mi Barreta 50. cal w tym SpecOps to zabije je 2x szybciej.


"Właśnie o to mi chodziło z Juggernogiem? To chyba proste że na mapie multi nie pojawią się boty, chociaż w ten sposób trzeba będzie walczyć z nieśmiertelnym ustrojstwem które jest kierowane przez niezłego ogara." - matiwawa

ODP: Patrz wyżej, ODP na pkt. 7..

9) "Ciekawe, co teraz będzie overpowered. Oby ten juggernaut dla całego teamu nie trwał zbyt długo." - Pitreq

ODP: znowu ma taki sens jak poprzednio, czyli cały team KOLOSÓW.

10) "Kompletny noob dostanie strój juggernaut'a" - Qbon

ODP: Wątpie by byle noob zdołał Ci wbić serie 15 lub 18 ofiar. Nawet kampy bo gdy ją będe na serwie to kampy szybko wychodzą bo nie ma sensu gdy się ginie za każdym razem w tym samym miejscu.

11) "Ale jeśli KS-y nie będą nabijały kolejnych KS-ów to ciekawe jak ktoś zdobędzie np. te 18 fragów. Przecież przy użyciu tylko podręcznej broni to jest nie wykonalne, a jeszcze gorzej na trybie Hardcore, gdzie giniemy od jednego strzału." - talib889

ODP: W BO mój najwyższy streak to 30 (bez użycia nagród z serii ofiar), a z to 64. KAMP? Wystarczy szybki rasz, umiejętność strzelania, chodzenia i biegania po mapach (większość z Was zapewne tego nie potrafi i się klinuje na drzwiach podczas śmiałej ucieczki z terytorium wroga). A grając na Hardcorze jak zabijasz 1 kulą to ty też masz duże szanse że wbijesz wysoką serie.

12) "KS z 2 grupy, paczka z Juggernautem. Po co mam zbierać 18 punktów i jeszcze zrzucać paczkę jak mogę mieć to samo za 15" - Default

ODP: Czytaj ze zrozumieniem te nagrody.
15 ofiar – Strój Juggernaut– ze spec Ops*
18 ofiar – Juggernaut Recon Armour – pakiet pomocy z paczką zbroi

Prawdopodobnie przy drugiej opcji dostajesz jeszcze pakiet pomocy. Chyba by nie rozdzielali jednej tej samej rzeczy na 2, w ktorych przy drugiej opcji musiałbyś zabić dodatkowo 3 osoby, a dostawałbyś to samo co za 15..

13) "I po co wyciągać takie głupie wnioski zaraz? Nie wiadomo jak bedzie. Przecież nie zrobią tak ,ze juggerem sami rozwalimy cały teamn wroga 5 razy ..." - Martum

ODP: JAKO JEDYNY CZŁOWIEK KTÓRY PODCZAS PISANIA NA FORUM RUSZĄ SWOJĄ MÓZGOWNICĄ, CHYBA JUGGERNAUT BĘDZIE ZNISZCZALNY, A NIE JAK WIEKSZOŚĆ WAS MYŚLI ŻE TO BĘDZIE JAKIŚ ROBOCIK ZROBIONY Z TYTANU KTÓREGO NIC NIE RUSZY. LUDZIE WŁĄCZCIE MYŚLENIE I CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM.!!!
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez matiyyy #71290
ja tam wezmę takie perki:
1) Extreme Conditioning
2) Hardline lub Assassin lub Quickdraw lub Blastshield
3) Steady Aim lub Stalker
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez matiwawa #71326
@MM91

Już tłumaczę 9 perków :

Za czasów COD 4/WAW wybierałeś sobie 3 perki podstawowe. Żadnego pro. W MW2 i dalej dochodzą perki PRO, które kiedyś byłyby po prostu kolejnymi do wyboru, więc już jest sześć. A teraz za jakiś pointstreak dojdą kolejne 3 perki, więc wychodzi 9. Trudno przeanalizować, czy przygodę z COD zacząłeś od MW2?

Dalej, perk Recon - bezsensowny ułatwiacz, niech sobie sami poszukają mnie na mapie a nie że raz dostanę i już mam włączony GPS w kieszeni. Normalnie trzeba mieć niedaleko kolegę który szybko zdejmie nemezis, a teraz jakiś pajac przybiegnie znikąd i sie zacznie. Zbędne ułatwienie. Nooby nie powinny mieć łatwiej. Nikt nie powinien mieć łatwiej. Jak nie umie grać to niech się nauczy.

To teraz analiza Twojego posta :
1) Niestety, problem, bo snajper wtedy nie uniknie hitmarkerów, a uwierz mi, są jeszcze ludzie którzy grają z tą zapomnianą bronią.
2) Tutaj racja.
3) i 4) Wystarczą 2 kolosy na drużynę aby wrogowie mieli poważny problem. Jeszcze piechota wzmocniona perkiem Juggernaut... (o ile ten perk nie będzie działał mocniej niż w COD 4, tam Juggernauta zdejmowało się na hita ze snajperki, wystarczyło mierzyć gdzieś koło : szyja/głowa)
5) i 6) Opisane wyżej
7) I z powrotem do naszego snajpera - na PC nie jest ich wielu, a więc szansa że taki jeden pojawi się przy kolosie jest znikoma. Tuba będzie na normalnych serwerach zablokowana, zresztą jeśli będą na tyle silne co w SpecOps MW2 to zanim ktoś wpakuje 5 strzałów z Barrett to prawdopodobnie rozstanie się z życiem (o ile nie będzie gdzieś z tyłu)
9) Racja
10) I tu jest problem, bo o ile noob nie będzie w stanie tego nabić, to nie będzie też w stanie ew. "wypadku" tym pokierować. Ale jeśli trafi się porządny ogar, to będzie rzeźnia, bo taki ktoś nie da się zrobić w kakao byle średniakom.
11) Hardcore - tryb gdzie liczy się kto pierwszy zobaczy/wbiegnie na rushu a nie kto gra lepiej. Jakby trudnością było trafić 4-7 kul z dowolnej broni... (poza snajperkami)
12) i 13) Zgoda, tylko czytałbym ze zrozumieniem... jakbym miał co czytać. Jedyne co dostałem to suche informacje, nic nie wiadomo na ten temat, więc Ty też z góry nie zakładaj że wszystko będzie w różowych kolorach.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez MM91 #71357
Jeśli chodzi o punkt pierwszy to nie pomyślałem o snajperach, ale wątpie byś np. z Barreta musiał wystrzelić 2 kule by zginął człowiek który ma juggera. Chociaż z drugiej strony wszystko jest możliwe, w BO kiedyś potrzebowałem 3 strzałów z L96A1 (bez tłumika oczywiście ze wzgledu na mniejszy zasięg=obrażenia), pierwszy poszedł w nogi, drugi w ręke -> Last Stand -> i 3 dopiero był zabójczy..

7) Ze zwykłej broni też można zabić juggernauta, a więc co za tym idzie jak wyjdzie taki kolos na 3 czy 4 osoby +snajper na dachu to raczej nie powojuje zbyt długo.

Co do tych perków to ty liczysz każdy tak jakby z osobna. Black Ops: WAGA LEKKA - szybsze chodzenie bieganie, wiadomo o co chodzi, WAGA LEKKA PRO: Brak obrażeń przy upadku, ty liczysz to jako 2 perki, ja liczę jako jeden. Czyli wychodząc z Twojego toku myślenia będzie 9 perków, np. WAGA LEKKA + WAGA LEKKA PRO + EXTRA PERK ZA SERIE OFIAR=3 * 3=9 perków masz rację, idąc moim tokiem myślenia będzie tylko 6, WAGE LEKKĄ i WAGE LEKKĄ PRO licze jako jeden no i dorzucamy do tego ten extra perk=2 * 3 =6 perków. To są EXTRA perki więc nie można zakładać że będziesz dostawał z tych głównych bo byś mógł stworzyć SIEBIE jako prawdziwą machine do zabijania. Np.

SLOT 1
Extreme Conditioning – Biegnij dłużej [PRO] szybsze wspinanie na obiekty
Sleight Of Hand – szybsze przeładowanie [PRO] szybsza zmiana broni
SLOT 2
Quickdraw – szybsze przybliżanie celownika [PRO] szybsze animacje rzucania granatów dodatkowych i używania ekwipunku
Hardline – jedno zabicie mniej by uzyskać Killstreak [PRO] Dwie asysty liczą się jako jedno zabicie w liczniku do killstreaka
SLOT 3
Stalker – szybsze poruszanie z przybliżonym celownikiem [PRO] opóźnienie wybuchu min claymore
Steady Aim – celniejsze strzały z biodra [PRO] szybsze celowanie podczas biegu.

Napewno to tak nie będzię wyglądało. Jeśli ma być tych 6 czy 9 perków (tak jak ty mówisz) to te dodatkowe będą 100x gorsze od tych podstawowych.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez After #71363
Jedna wielka ściema.
Zero info przed CoD XP (powiedzial Bowling), robienie z igly widly. Bez sensu robić szum z powodu ściemy.
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez aeles #71385
ZRODLO ? Jezeli to autentyk to klawo.

BTW mysle ze na podstawie trailera z SURVIVAL MODE, trzeba zapomniec o killstreak a zaczac mowic o pointstreak.
Jak sie zdobywa punkty poza fragami to dopiero ciekawe bedzie
Opublikowano: 8 mies., 1 tydzień temu przez Senoom #71411
WOW nie mogę się doczekać, szczególnie stroju Juggernauta.
Oczywiście klasa strzelca wyborowego będzie inna, ale do jugga będzie:
5 ofiar – IMS
10 ofiar – Talcon – Robot
15 ofiar – Strój Juggernaut
perki
Sleight Of Hand
Hardline
Dead Silence

Modern Warfare 3

Modern Warfare 2

Call Of Duty 4

Black Ops