You are here: Start | Modern Warfare 2 | Broń | Wyrzutnie
Wybierz kolor: Dark Light

Wyrzutnie

Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 

AT4-HS – Pierwsza wyrzutnia, jaką dostajemy. Posiada dwa tryby strzału. Pierwszy polega na zwyczajnym wystrzeleniu pocisku; rakieta leci wtedy prosto, przed siebie. Drugi polega na namierzeniu jakiejś maszyny przeciwnika; wtedy rakieta jest automatycznie naprowadzana (flary mogą ją wybić z kursu). Dzięki temu nadaje się zarówno do niszczenia piechoty jak i wehikułów przeciwnika. Niestety swoją wielozadaniowość okupuje małą siłą (rzadko zestrzeliwuje maszyny latające jednym strzałem, a tylko tyle ma naboi). Odblokowywane na 4 poziomie.

 

KolosGranatnik podobny do tego podwieszanego pod karabinem (jednak, gdy chcemy strzelić automatycznie celuje „przez przyrządy”, co może utrudniać jego użycie).  Skuteczny przeciwko piechocie, do walki z wehikułami przeciwnika właściwie się nie nadaje (owszem można je trafić, ale jest to łatwiejsze z pomocą innych wyrzutni, a jego siła jest zbliżona do AT4-HS, więc mała). Odblokowywany na 14 poziomie.

 

 

Stinger – rakietnica o najmniejszej liczbie zastosowań. Skuteczna tylko przeciwko maszynom latającym przeciwnika, z powodu jednego trybu strzału. Żeby wystrzelić pocisk musimy namierzyć „cel” (co owocuje tym, że pocisk można strącić z kursu pod wpływem flar). A celem może być tylko samolot/śmigłowiec. Jego niewątpliwą zaletą jest stosunkowo duża siła, co czyni go bardzo skuteczną bronią. Odblokowywany na 50 poziomie.

 

 

Javelin – Najpotężniejsza z wyrzutni. Jego pociski mają siłę zbliżoną do pocisku predator. Sama wyrzutnia ma jeden tryb strzału. Polega on, tak jak w Stingerze, na namierzeniu celu (pociski mogą zbaczać z kursu z powodu flar), z tą różnicą, że tutaj oprócz maszyn przeciwnika celem może być też ziemia. Broń dzięki dużej sile i polu rażenia w odpowiednich rękach może stać się zabójcza zarówno dla wehikułów jak i piechoty przeciwnika. Odblokowywany na 50 poziomie.

 

RPG – Najmniej celna z wyrzutni rakiet. Jako jedyna występowała w trybie multiplayer w Call of Duty 4. Jej główną zaletą jest to, że nie zbacza z toru lotu z powodu flar (można powiedzieć, że nie są do tego potrzebne, ponieważ i tak rakiety lubią latać „po swojemu”). Mimo tego jest bronią skuteczną głównie przeciwko piechocie. Odblokowywane na 65 poziomie.

Modern Warfare 3

Modern Warfare 2

Call Of Duty 4

Black Ops